Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
69آموزش زبان انگلیسی حرفه ای
68چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در مدارس
67کلاس زبان انگلیسی
66جدیدترین متد آموزش زبان انگلیسی
65آموزشگاه زبان در کرج | آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج
64دوره انگلیسی Catch Up
63دوره‌های Reading and Writing
62دوره‌های ترمیک English Time
61دوره‌ Magic Time
60مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین
59کارگاه آموزش زبان
58 MESSY PLAY
57روش های مختلف برقراری ارتباط
56آموزش لباس پوشیدن به کودکان
55آداب و رسوم جشن سال نو در جهان
54اهداف آموزش پیش دبستانی
53کلاس پیش دبستانی
52آموزشگاه آنلاین زبان در کرج
51چرا یادگیری زبان انگلیسی سخت است
50ایجاد احساس امنیت در کودکان
49راه های کمک به استقلال کودکان
48سلامت عاطفی کودکان
47کودکان چگونه انگلیسی یاد می گیرند
46آموزش ورود به کلاس در Adobe Connect
45بهترین روش آموزش زبان به کودکان
44یادگیری کلمات انگلیسی
43آموزش انگلیسی در خانه برای کودکان
42بازی و کاهش استرس در کودکان
41آموزش زبان جدید به کودکان
40دلایلی که افراد نمی توانند زبان انگلیسی را به روانی صحبت کنند
39گرامر زبان انگلیسی برای مکالمه
38کتاب خواندن برای کودک
37انگلیسی زبان پرکاربرد بین المللی
36منشور اخلاقی انضباتی دانش آموزان
35راهنمای استفاده از سایت آموزشگاه خزائلی
34چیزهایی که والدین باید در مورد ویروس کرونا بدانند
33ویروس کرونا چیست
32 راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در محیط کار
31با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم
30راه های انتقال ویروس کرونا
29بهترین روش یادگیری زبان
28مشخصات یک مدرسه خوب
27ده ویژگی ممتاز یک مدرسه خیلی خوب
26آیا خواندن به زبان انگلیسی مشکل است
25چگونه مهارت خواندن را بهبود ببخشیم
24بهترین راه یادگیری زبان بدون کلاس
23چگونه می توانیم بهتر انگلیسی صحبت کنیم
22چرا کودکانمان گریه می کنند
21مقایسه حافظه آینده نگر و فرا حافظه افراد بهنجار
20یادگیری زبان از طریق مسافرت
19کتاب انگلیش تایم
18آموزش به کودکان درباره لمس خوب و لمس بد
17یادگیری لغات در متن
16یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی
15اشتغال مادران کودک زبان‌آموز
14انگلیسی استاندارد چیست
13ژان پیاژه
12فواید کتاب خوانی
11غلبه بر اضطراب جدائی در اولین روز مدرسه
10کتاب مجیک تایم
9آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان
8راز شگفت انگیز تربیت کودک خوش رفتار
7تئوری ها و نظریه های  رشد کودک
6روش های تربیت کودک نافرمان
5تربیت و پرورش کودک شاد و خوشحال
4حسادت بین کودکان
3کنترل عصبانیت و خشم
2آموزش دستشویی رفتن به کودکان
1کمک به کودکان ناتوان در یادگیری

آموزشگاه زبان در کرج

اگر در جست‌جوی یک آموزشگاه زبان در کرج هستید. خوب است بدانید آموزش زبان انگلیسی درکرج با متدهای خلاقانه و به‌روز دنیا انجام می‌شود. بهترین انتخاب برای زبان‌آموزان, بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی، یک آموزشگاه زبان خوب است. زبان‌آموزان، به‌خصوص در شهرهای بزرگ، به‌دنبال توسعه ارتباطات علمی, بهبود مهارت‌ها, عملکرد تحصیلی بهتر و گسترش روابط بین فرهنگی هستند. آن‌ها به‌دنبال آموزشگاهی هستند که از نظر موقعیت مکانی نیز برای آن‌ها مناسب باشد.

برای مثال، ترجیح می‌دهند به بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج مراجعه ‌کنند. دوره‌های کوتاه مدت زبان انگلیسی, فرصت خوبی برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند. مربیان با مدارک معتبر به آموزش زبان در کرج در رده‌های سنی مختلف مشغول به‌کار هستند.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

یک آموزشگاه زبان خوب با برنامه درسی استاندارد و منظم, همراه با شادی و سرگرمی مسیر درستی را در آموزش دنبال می‌کند. این امر در آموزش زبان خردسالان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعامل با زبان‌آموزان, رسیدگی و پشتیبانی آموزشی ویژه هر زبان‌آموز در یک آموزشگاه زبان خوب بسیار حائز اهمیت است.

مدرسه زبان خزائلی, به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج متعهد به آموزش و حمایت هر زبان‌آموز در مسیر دستیابی به اهداف با روشی منحصربه‌فرد است. 

بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج

در شهرهای بزرگ مانند شهر کرج، بخصوص در منطقه گوهردشت، جمعیت قابل توجهی از متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی زندگی می‌کنند. آن‌ها به‌دنبال بهترین آموزشگاه زبان در این منطقه هستند. آموزشگاه زبانی که خدمات آموزشی با کیفیت بالا را برای تمامی گروه‌های سنی بتواند ارائه دهد وبتواند رضایت زبان‌آموزان را جلب کند. رضایت زبان‌آموزان در سایه کیفیت آموزشی بالا حاصل می‌شود.

ایجاد فضای فیزیکی جذاب برای آموزش، بهره‌گیری از مهارت اساتید مجرب و باانگیزه، پشتیبانی و پیگیری آموزشی مداوم، نقش بسیار مهمی در کیفیت آموزش دارند. همین امر موجب جذب جمعیت بالای زبان‌آموز به بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج می‌شود.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

براساس تحقیقات انجام شده بهترین ویژگی‌های یک مدرسه زبان حرفه‌ای شامل موارد زیر است:

  •     استخدام بهترین استادان و مدرسان زبان
  •     برخورد حرفه‌ای و آکادمیک با استادان و زبان‌آموزان
  •     شرکت مربیان در جلسات متعدد و انجمن‌های معتبر
  •     فراهم کردن امکانات لازم برای کلاس‌ها و دوره‌های زبان
  •     امکان ثبت نام در دوره‌های مختلف کلاس زبان انگلیسی
  •     سابقه چشمگیر در برگزاری بهترین دوره‌های آموزش زبان در کرج
  •     آموزش زبان انگلیسی مطابق با برنامه‌های آموزشی در سطح بین الملل
  •     برگزاری آموزش زبان انگلیسی متناسب با استعداد و قدرت یادگیری منحصر به هر زبان‌آموز

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، علاوه‌‌بر عوامل پایه، ویژگی‌هایی نیز مختص هر شهر وجود دارد که در ادامه ارائه شده‌اند. بررسی همه این المان‌ها شما را در پیدا کردن محیط آموزش حرفه‌ای همچون، بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج، یاری می‌کند.

 

انطباق با برنامه‌های آموزشی در سطح بین‌الملل

همان‌طور که می‌دانید زبان ابزاری برای ارتباطات در سطح بین‌الملل است. همه زبان‌آموزان با هر هدفی اعم از کاری، تحصیلی یا مهاجرت در یک نقطه اشتراک دارند و آن فعالیت‌های برون‌مرزی است. به همین دلیل مبدا آموزشی آن‌ها نیز باید با چنین هدفی همگام باشد.
جامع‌ترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج، برنامه‌ریزی‌های آموزشی خود را به گونه‌ای پیش می‌برد که کم از برنامه‌ریزی‌های زبانی بین‌المللی نداشته باشد. بررسی رزومه، کلاس‌ها و مدرسین موسسه زبان به شما برای شناسایی چنین مجموعه آموزشی زبان کمک می‌کند.


زمان‌بندی کلاس‌های زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان خزائلی, زمان‌بندی کلاس‌های زبان را با توجه به حضور زبان‌آموزان در مدارس یا کلاس‌های آنلاین انجام می‌دهد. دوره‌های زبان خردسالان که زمان آزاد بیشتری دارند در نوبت صبح برگزار می‌شوند. سایر دوره‌های زبان انگلیسی که محدودیت زمانی دارند در نوبت عصر برگزار می‌شوند. مدرسه زبان خزائلی, دوره‌های چرخشی صبح و عصر را برای شرکت‌کنندگان کلاس‌های درس چرخشی یا مشاغل چرخشی برگزار می‌کند.


فاکتورهای انتخاب آموزشگاه زبان در کرج
موقعیت جغرافیایی و نزدیکی آموزشگاه زبان به محل کار یا منزل یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب مدرسه زبان است. در حقیقت, معیار ارزیابی مکان مناسب برای استقرار مدرسه زبان انگیسی, دسترسی راحت زبان‌آموزان است.

این می‌تواند یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب یک آموزشگاه زبان در کرج باشد. همچنین, دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی و امکان تردد بی‌خطر خردسالان  نیز در نظر گرفته می‌شود. مدرسه زبان خزایلی درمنطقه ای واقع شده است که دسترسی به آن ازمناطق مختلف کرج راحت می‌باشد.  بنابراین تعداد قابل توجهی از زبان‌آموزان را به خود جذب کرده است.
 
رسالت موسسه زبان خزائلی
موسسه زبان خزائلی در راستای تحقق یادگیری زبان، و تعالی و نوآوری آموزشی گام‌های موثری برمی‌دارد. هدف این آموزشگاه زبان در کرج, موفقیت زبان‌آموزان در دست‌یابی به اهداف حرفه‌ای و فردی یادگیری زبان انگلیسی است. تمرین و تقویت زبان انگلیسی باعث افزایش آگاهی از ارزش زبان و روابط بین فرهنگی می‌شود. رسالت موسسه زبان خزائلی, همکاری سازنده و تلاش برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی زبان‌آموزان است.

 آموزشگاه زبان در کرج
 

بهترین آموزشگاه زبان در کرج

در ادامه مصاحبه‌ای با داتیس خزائلی, مدیریت آموزشگاه:
"عصر یک روز سرد زمستان، تصمیم گرفتیم اوقاتی را در کنار بچه‌ها بگذرانیم. البته برای این منظور به پارک یا شهربازی نمی‌رویم. مقصد ما آموزشگاهی است که آموزش و یادگیری را با بازی‌های دنیای بچه‌ها تلفیق کرده و روشی نوین را در آموزش زبان در کرج پایه‌ریزی کرده است.

مدیریت محترم مدرسه خزائلی به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان در کرج، دانش‌آموخته اروپا بوده و بیش از چهار دهه سابقه آموزش را در کارنامه خود دارد. آنچه در این آموزشگاه برای ما جالب بود بچه‌هایی است که صدای شادی‌شان دائماً، مصاحبه را دچار وقفه می‌کرد!"
 

خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و سوابق 
با سلام خدمت شما و تشکر از اینکه به‌رغم ضیق وقت ما را پذیرفتید. به‌عنوان اولین سؤال برای آشنایی خوانندگان، لطفاً خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و سوابق مدرسه زبان خزائلی بفرمایید.
خزائلی: ما به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج، یکی از قدیمی‌ترین برندهای آموزشی زبان هستیم. در اواخر دهه شصت فعالیت خود را در قالب یک مرکز آموزش زبان فنی در استان البرز آغاز کردیم. بعدها در اوایل دهه هفتاد شمسی فعالیت‌های این مرکز گسترش یافت. دوره‌های متنوع آموزش زبان انگلیسی عمومی در مقاطع و گروه‌های سنی مختلف از جمله فعالیت‌های این مرکز آموزشی بود.
 

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی
اصولاً جایگاه و اهمیت صرف وقت برای یادگیری زبان خارجی را در چه می‌بینید؟
دنیای امروز, دنیای ارتباطات است و در نتیجه زمانی حرف اول را می‌زنید که به زبان انگلیسی مسلط باشید. به همین دلیل است که همه افراد، چه خردسالان و چه سنین بالاتر باید انگلیسی استاندارد را فرابگیرند. هر کس, در هفته می‌تواند 2 تا 3 جلسه در بهترین آموزشگاه زبان کرج به یادگیری زبان بپردازد
 

سن مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
به‌طور کلی چه سنی را برای یادگیری زبان خارجی توصیه می‌کنید؟
تئوریسین‌های مطرح زبان‌شناسی و روش تدریس معتقدند, بچه‌ها در سنین 4 تا 7 سال و در سنین 10 تا 13 سال در بهترین شرایط یادگیری زبان هستند.

تئوری ژاپنی می گوید, خردسال از 3 ماهگی ممکن است همزمان 5 زبان را یاد بگیرد. فنلاندی‌ها اعتقاد دارند قبل از 7 سالگی نباید هیچ آموزشی به بچه‌ها داد. بنابراین, آموزش هنوز به‌طور قطع تعریف سنی مشخصی ندارد. ما در بهترین آموزشگاه زبان در کرج به‌صورت تخصصی روی آموزش زبان دوم به بچه‌ها تمرکز کرده‌ایم. بچه‌ها از سن 3 تا 5 سال به بالا وارد مجموعه می‌شوند و با متدهای جدید و به روز به یادگیری زبان می‌پردازند.


در مطالب قبل به نظریات زبان شناسان اشاره شد. حال به نظر شما که سال‌ها در امر آموزش زبان تجربه و مهارت اندوخته‌اید، از چه سنی می‌توان زبان آموزش داد؟
ما از 4 سالگی پذیرای زبان آموزان هستیم و تا زمانی که از ما آموزش بخواهند حتی تا سنین بالا آموزش‌ها ادامه دارد. به‌طوری که می‌توانید در برد آموزشگاه نمرات و رتبه‌های بالای بچه‌ها را در آزمون‌های تافل و آیلتس ببینید. البته, تمرکز اصلی ما بر آموزش زبان در کرج به زبان‌آموزان است.
 

کلاس‌ زبان در کرج

 برخلاف کلاس‌های رایج که بچه‌ها اغلب با بی‌حوصلگی و خستگی و شاید نوعی اجبار در کلاس شرکت می‌کنند، در اینجا این‌گونه نیست. به عبارت دیگر صدای خنده و شادی بچه‌ها در کلاس، حرف‌های دیگری دارد! چه چیز این اختلاف در کلاس‌های آموزشی خزائلی را به وجود آورده است؟
خزائلی: اگر در یک جمله بخواهم بگویم, دلیل این موفقیت سابقه‌ی تقریباً چهار دهه فعالیت آموزشی ماست. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که آموزش نمی‌تواند از راه پشت میز نشینی انجام شود. چرا که بچه‌هایی داشته‌ایم که با اشتیاق زیادی روزهای اول را در آموزشگاه می‌گذراندند ولی به‌مرور با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شدند. مشکلاتی مثل نوشتن که سد راهشان است. بنابراین کم‌کم زده شده و با بهانه‌هایی مثل "دلم درد می‌کند" و... از حضور در کلاس امتناع می‌کنند و دیگر برنمی‌گردند!

ما در بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج با بچه‌ها از دنیای خودشان وارد می‌شویم. اینجا بازی می‌کنیم, ولی بازی‌هایی که بچه‌ها از آن لذت می‌برند و همان لذت بردن خاطره می‌شود. ما به بچه نمی‌گوییم درس بخوانید, می‌گوییم بیایید بازی کنیم ولی در بازی یک قانون داریم و آن آموزش انگلیسی حرف زدن است.
 

کلاس تک زبانه زبان انگلیسی

در کلاس‌ها، بچه‌ها انگلیسی صحبت می‌کنند و این موضوع برخی والدین را نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود دچار تردید می‌کند. چرا که خردسال آن‌ها ممکن است کاملاً با زبان انگلیسی نا‌آشنا باشد. برای این مسئله چه راه‌کاری دارید؟
صحبت در کلاس‌ها صرفاً به زبان انگلیسی است و استفاده از زبان مادری خیلی به ندرت صورت می‌گیرد. اینجا مدرسین Class language را به بچه‌ها می‌آموزند و به‌صورت پلکانی و داربستی (Scaffolding) کم‌کم مطالب آموختنی اضافه و اضافه می‌شود. بنابراین, آمادگی روانی زبان‌آموزان کم کم‌حاصل می‌شود.

در بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج, کلاس‌های مختلفی داریم. برخی کلاس‌ها به این صورت است که از هرروزی خردسال به آموزشگاه وارد شود در سطح مناسب با سن خردسال، کلاسش شروع می‌شود. در حقیقت این کلاس‌ها شروع و پایانی ندارد و همیشه پذیرای مراجعین جدید هستند. از طرفی کلاس‌های برنامه‌ریزی شده هم داریم که شرایط و زمان آن نیز به متقاضیان اعلام می‌شود.
 
 

ویژگی‌های آموزشگاه زبان در کرج

بسیاری از والدین حساسیت بالایی نسبت به شرایط بهداشتی و سلامتی و امنیت آموزشگاه‌ها دارند. مدرسه زبان خزائلی, چگونه این نگرانی را برای والدین برطرف می‌کند؟
در موسسه ما، مسائل بهداشتی به‌شدت حائز اهمیت است؛ به ویژه در فصل زمستان و با شیوع بیماری‌های مسری این مساله پررنگ‌تر می‌شود. همیشه تمام دستگیره‌ها و سرویس‌های بهداشتی و هر جایی که احتمال دارد با بچه‌ها در تماس باشند، با مواد ضد‌عفونی کننده پاک می‌شود
هر سه ماه یک‌بار, زبان‌آموزان به جهت اطمینان ازعدم ابتلا به پدیکلوز توسط مأمور مرکز بهداشت مورد معاینه قرار می‌گیرند. کف‌پوش‌ها به‌طور مرتب, توسط دستگاه‌های مخصوص و افراد متخصص شسته می‌شوند. به لحاظ رعایت مسائل ایمنی در کلاس‌های کارگاهی که خردسالان در آنجا به بازی و فعالیت‌های فیزیکی مشغول‌ هستند اقداماتی صورت گرفته است.

به طور مثال, دیوارها تا ارتفاع مناسبی با دیوار‌پوش‌های فوم فشرده پوشیده شده‌اند تا مانع از آسیب‌دیدگی بچه‌ها شوند. از نظر نگهبانی، در بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج بچه‌ها جلوی در تحویل گرفته‌شده و در پایان کلاس به والدین عزیز تحویل داده می‌شوند. از نظر اخلاق و سلامت فردی مربیان، این افراد از نظر صلاحیت علمی و اخلاقی سنجش شده و سابقه سی‌ ساله ما گویای این واقعیت است. همچنین, پرسنل ما و بچه‌ها تحت پوشش بیمه هستند.

برای حفظ بهداشت روانی زبان‌آموزان, مرکز تخصصی آموزش زبان در کرج از مشاوره روان‌شناسان زبده بهره می‌گیرد. ما با شناسایی ناهنجاری‌های احتمالی و ایجاد ارتباط مؤثر بین زبان‌آموز، والدین و معلم مشکلات را رفع می‌کنیم.


 
دوره زبان بین المللی در کرج

برای مشاهده تعریف دوره مربوط به آموزش زبان بین المللی روی لینک مربوط کلیک کنید:
دوره Complete IELTS 


برگزاری آزمون‌های بین المللی در موسسه زبان خزائلی چگونه است؟
افراد زیادی برای ادامه تحصیل یا شغل به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. مراحل مختلفی برای تایید صلاحیت افراد به منظور اقامت در کشور دیگر باید طی شوند. افراد باید آزمون‌های متعددی را شرکت کنند و نمره قبولی برای هر آزمون را کسب کنند.

آزمون‌های زبان معتبر TOEFL و IELTS  در اکثر کشورها و نهادها مورد تایید است. از آنجایی که هر یک از آزمون‌ها شرایط خاصی دارند, بررسی کنید که اهداف شما با آزمون مورد نظر هم‌سو باشد. آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج برای برگزاری هریک از آزمون‌های بین‌المللی زمان‌بندی‌های لازم را انجام می‌دهند.
 
 

ارزیابی روند آموزش و یادگیری زبان
روند آموزش و یادگیری زبان چگونه ارزیابی می‌شود؟
در بهترین آموزشگاه زبان در کرج, روند یادگیری به‌طور منظم و روزانه کنترل می‌شود. گزارش کارهای مربیان و بررسی تک‌تک بچه‌ها از نظر یادگیری، ارتباط و هماهنگی به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

به شکلی که خانواده‌ها کاملاً در جریان پیشرفت آموزش‌ زبان در کرج قرار دارند. در طول دوره آموزشی جلساتی با اولیا ترتیب داده می‌شود تا در جریان برنامه‌های آموزشی زبان قرار بگیرند. همچنین, جشن‌ها و مناسبت‌هایی ترتیب داده می‌شود که بچه‌ها توانایی‌های خود را به والدین نشان می‌دهند.
 
 

برگزاری کلاس‌ها برای دختران و پسران
درباره نحوه تشکیل کلاس‌ها برای دختران و پسران توضیح دهید.
به تجربه متوجه شدیم, کلاس‌های مجزا و غیر مختلط بازدهی بالاتری دارند. برنامه های آموزشی به گونه ای است که در زمان حضور پسران, دختران در آموزشگاه حضور ندارند و بالعکس. تیم آموزشی ما با هر گروه به سبک و سیاق خود برخورد می‌کنیم.

به‌عنوان مثال, برای گروه پسرها و دخترها بازی‌هایی که مناسب آن‌هاست ترتیب دادیم. آن‌ها زبان انگلیسی را در قالب بازی‌های گروهی, نقاشی گروهی یا انفرادی, شعر و داستان‌خوانی, کار‌دستی, رنگ‌آمیزی کاربرگ, سفالگری و موارد دیگر می‌آموزند.


 عدم تداخل کلاس های مدرسه و زبان
برنامه‌ریزی شما برای آنکه آموزش‌ها باکلاس‌های مدرسه تداخل ایجاد نکند چگونه است؟
سعی می‌کنیم برنامه‌ریزی طوری باشد که بعد از مدرسه زبان‌آموز استراحتی داشته و پس از آن در کلاس‌ها حضور یابند. حتی برای زبان‌آموزانی که مدرسه آن‌ها به‌صورت گردشی است کلاس‌هایی با زمان‌بندی گردشی برنامه‌ریزی شده است. در این‌صورت این عزیزان نیز توانایی شرکت در کلاس‌های زبان را دارند.
 

ایجاد انگیزه در زبان‌آموزان

عوامل ناکامی زبان‌آموزان در آموزش و یادگیری را در چه می‌بینید؟
بچه‌ها با هم تفاوت دارند؛ یکی از لحاظ جسمی قوی‌تر است و قابلیت‌های بیشتری دارد. دیگری از لحاظ منطق و استدلال ریاضی قوی‌تر است. برخی اگر در طبیعت قرار بگیرند می‌توانند قوی‌تر و خلاق‌تر باشند, برخی دیگر حتماً در گروه یاد می‌گیرند.

برخی هم ممکن است, تنهایی بهتر یاد بگیرند که برای این دسته حتماً باید به‌طور خصوصی آموزش زبان در کرج انجام گیرد. در نتیجه باید همه این موارد را در نظر داشت. بهترین آموزشگاه زبان در کرج شناخت درستی از کودکان دارد بنابراین آموزش دچار اختلال نمی‌شود. پس می‌توان گفت عدم شناخت کافی از زبان‌آموز می‌تواند اولین عامل ناکامی دریادگیری زبان باشد.
دومین مسئله مورد بررسی در بهترین آموزشگاه زبان در کرج, قابلیت‌های فردی زبان‌آموز از لحاظ تربیتی و رفتاری است. برخی بچه‌ها ممکن است به‌شدت محافظه‌کار باشند. بعضی دیگر در برقراری ارتباط کلامی دچار لکنت هستند که باید به آن‌ها فرصت داد.
از عوامل دیگر که در بهترین آموزشگاه زبان گوهردشت کرج بررسی می شود, اختلال‌های پنهان بچه‌ها است. مثلاً Dyspraxia (DCD) که بچه‌ها ذاتاً در دیکته نوشتن دچار مشکل هستند. همچنین, Aphasia اختلالی است که در ناحیه زبانی مغز اتفاق می‌افتد و باعث اخلال در ارتباط اجتماعی-کلامی می‌شود. در نتیجه, بچه¬ ها درحالی‌که ظاهراً طبیعی هستند, قدرت یادگیری بعضی مباحث را ندارند.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی


تعامل و ارتباط انگلیسی
دوره ارتباطات, باعث بهبود مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی در گوش دادن, خواندن, صحبت کردن و نوشتن می‌شود. این دوره مناسب زبان‌آموزانی است که روی یادگیری زبان تمرکز دارند و صرفا به دنبال مدرک‌گرایی نیستند.


آموزش زبان با اهداف دانشگاهی (آکادمیک)


دوره آموزش زبان آکادمیک در آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج, برنامه دقیق و فشرده‌ای برای دانشجویان در‌نظر دارد که باعث بهبود مهارت‌ها و عملکرد دانشگاهی می‌شود. این دوره برای دانشجویانی مناسب است که با هدف تحصیل در کالج یا دانشگاه‌های کشورهای دیگر به آموزشگاه‌های زبان مراجعه می‌کنند. آموزش زبان انگلیسی با اهداف دانشگاهی برای مطالعه و تحقیق (EAP) انگلیسی, همراه با افزایش تعداد دانشجویان بین المللی (ESP) است. این شاخه از آموزش عالی به زبان انگلیسی گسترش یافته است.


آموزش زبان انگلیسی برای مقاصد خاص
آموزش زبان انگلیسی برای مقاصد خاص به دانشجویان بین‌المللی اختصاص دارد. دانشجویان بین‌المللی می‌خواهند, خود را برای ورود به تحصیلات تکمیلی در رشته انتخابی آماده کنندآموزشگاه زبان در کرج, زبان‌آموزان را برای تسلط بر مهارت‌های نوشتاری و آکادمیک پیشرفته آماده می‌کند.


آموزش ارتباطات و فرهنگ انگلیسی
دوره آموزش زبان در کرج و فرهنگ انگلیسی برای زبان‌آموزانی مناسب است که یادگیری زبان را به عنوان تجربه فرهنگی تلقی می‌کنند. این دوره زبان برای گروه‌های مختلف از زبان آموزان, قابل تنظیم و در دسترس است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه زبان خزائلی اینجا کلیک کنید.
 

آموزش زبان انگلیسی

من داتیس خزائلی هستم و بعد از پدر بزرگوارم در راستای آموزش زبان انگلیسی، مدیریت آموزشگاه را بر عهده دارم. آموزشگاه زبان خزائلی در استان البرز از اواخر دهه 60 فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز صدها بلکه هزاران فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی را به جامعه تقدیم کرده است.

می‌توانم بگویم آموزشگاه زبان خزائلی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های شهر کرج و استان البرز و از اولین برگزار‌کنندگان دوره‌های) TCCدوره تربیت مدرس( می باشد. ما توانسته‌ایم در این مدت صدها استاد و افراد متبحر را در زمینه آموزش زبان انگلیسی در کرج به جامعه ایران خود تقدیم نماییم.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

با تشکر
داتیس خزائلی
 
 

دوره‌ آموزش زبان


کارگاه‌های آموزشی

شعار ما در آموزشگاه زبان خزائلی این است "زندگی یعنی بازی و یادگیری".
نگاه ما در کارگاه‌ها نگاهی است که بچه‌ها به دنیای اطرافشان دارند. در طرح درس‌هایمان سعی کرده‌ایم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از دنیای کودکان یعنی از طریق بازی وارد مقوله آموزش زبان در کرج بشویم. کلاس‌های کارگاهی یا کلاس‌های Art، به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که اسمشان را workshop می‌گذاریم.


 
 کلاس انگلیسی با موسیقی 

هدف کلی این کلاس آموزش زبان انگلیسی یادگیری زبان با استفاده از ابزار است. ابزارهای مختلفی که می‌تواند در کارگاه هنر و یا موسیقی وجود داشته باشد.

ما در کارگاه هنر، تجسم خلاق و تصویرسازی، هر آنچه که خلاقیت کودک را تحریک، فعال و شکوفا کند مورد استفاده قرار می‌دهیم . ازاین طریق می‌توانیم از طریق آموزش زبان را به منصه ظهور برسانیم. تمام طرح درس‌ها در کارگاه هنر، قالب بازی‌هایی را دارد که  به خلاقیت، تجسم و تخیل بچه‌ها مربوط می‌شود. در کارگاه موسیقی از فیزیک بچه‌ها استفاده می‌کنیم تا زبان انگلیسی را به آن‌ها آموزش دهیم. اینجاست که تحرک و موسیقی می‌تواند حرکت ایجاد کند.
برای طرح درس‌های بهتر در آموزش زبان انگلیسی در کرج روش اصلی که ما در این کارگاه‌ها استفاده می‌کنیم روش (TPR (Total Physical Response است. در حقیقت این روش، روش شناخته ‌شده‌ای برای گروه سنی کودک است که بهترین پاسخگویی را دارد. دستور العمل‌هایی در آن است که بچه‌ها را به اجرای حرکاتی که معلم‌ها از ایشان می‌خواهند وادار می کند.

کارگاه‌های دیگری نیز به‌عنوان مکمل در کنار این کارگاه‌ها برای آموزش زبان در کرج قرار می‌گیرند. ازجمله کارگاه‌های آشپزخانه، کارگاه رنگ و کامپیوتر که برنامه‌ریزی‌های آن به‌صورت مدون و طرح درس‌های بازی تعریف‌شده است.


نتیجه

در یک جمع‌بندی خانواده‌ها چه نکاتی را باید در نظر داشته باشند؟
اولین مسئله این است که خانواده‌ها باید برای یادگیری زبان خردسالان صبور باشند. مسئله بعدی متناسب کردن توقعات خودشان با توانایی دلبندانشان است. نکته سوم اینکه, در مورد بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی درشهرمحل زندگی شان تحقیق کنند. در این‌ صورت برای مثال، بهترین آموزشگاه زبان در کرج را انتخاب کنند که  به‌صورت علمی به بچه‌ها آموزش باکیفیت بالا را ارایه دهند."
بسیاری از زبان‌آموزان مدرسه خزائلی این موسسه را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کرده‌اند. آن‌ها معتقدند که پیدا کردن بهترین کلاس زبان در کرج بسیار مشکل است. به‌ویژه دانش‌آموزانی که در منطقه گوهردشت کرج زندگی می‌کنند. با یک حساب سرانگشتی می‌توانید از تعداد زیاد کلاس زبان انگلیسی در گوهردشت کرج متعجب شوید.
بسیاری از بومیان این منطقه در انتخاب یکی از این موسسه‌ها سردرگم بوده‌اند. به همین دلیل است که دراین مقاله به شما کمک شده است که ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان در کرج را بشناسید. علاوه‌براین خواندن مصاحبه با مدیریت آموزشگاه به شما این فرصت را می‌دهد که با مستندات لازم اقدام به ثبت‌نام کودکان خود کنید.
 

"یادگیری عبارت است از اثراتی که محیط از طریق حواس بر ذهن انسان می‌گذارد. این اثرات تغییراتی کم و بیش دائمی در ”رفتار بالقوه“ یادگیرنده به وجود می‌آورند.
یادگیری فقط آن چیزی نیست که به‌صورت تغییرات رفتار عملکرد تجلی می‌کند, بلکه جزئی از یادگیرنده می‌شود.
روش‌های سنتی آموزش دیگر جواب‌گوی نیازهای نسل جدید نیست".

 

 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 4.83 از 12 رای

تاریخ نشر: ۱۴۰۱/۴/۴ 6/25/2022 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/آموزشگاه-زبان-در-کرج

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture