Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
69آموزش زبان انگلیسی حرفه ای
68چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در مدارس
67کلاس زبان انگلیسی
66جدیدترین متد آموزش زبان انگلیسی
65آموزشگاه زبان در کرج | آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج
64دوره انگلیسی Catch Up
63دوره‌های Reading and Writing
62دوره‌های ترمیک English Time
61دوره‌ Magic Time
60مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین
59کارگاه آموزش زبان
58 MESSY PLAY
57روش های مختلف برقراری ارتباط
56آموزش لباس پوشیدن به کودکان
55آداب و رسوم جشن سال نو در جهان
54اهداف آموزش پیش دبستانی
53کلاس پیش دبستانی
52آموزشگاه آنلاین زبان در کرج
51چرا یادگیری زبان انگلیسی سخت است
50ایجاد احساس امنیت در کودکان
49راه های کمک به استقلال کودکان
48سلامت عاطفی کودکان
47کودکان چگونه انگلیسی یاد می گیرند
46آموزش ورود به کلاس در Adobe Connect
45بهترین روش آموزش زبان به کودکان
44یادگیری کلمات انگلیسی
43آموزش انگلیسی در خانه برای کودکان
42بازی و کاهش استرس در کودکان
41آموزش زبان جدید به کودکان
40دلایلی که افراد نمی توانند زبان انگلیسی را به روانی صحبت کنند
39گرامر زبان انگلیسی برای مکالمه
38کتاب خواندن برای کودک
37انگلیسی زبان پرکاربرد بین المللی
36منشور اخلاقی انضباتی دانش آموزان
35راهنمای استفاده از سایت آموزشگاه خزائلی
34چیزهایی که والدین باید در مورد ویروس کرونا بدانند
33ویروس کرونا چیست
32 راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در محیط کار
31با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم
30راه های انتقال ویروس کرونا
29بهترین روش یادگیری زبان
28مشخصات یک مدرسه خوب
27ده ویژگی ممتاز یک مدرسه خیلی خوب
26آیا خواندن به زبان انگلیسی مشکل است
25چگونه مهارت خواندن را بهبود ببخشیم
24بهترین راه یادگیری زبان بدون کلاس
23چگونه می توانیم بهتر انگلیسی صحبت کنیم
22چرا کودکانمان گریه می کنند
21مقایسه حافظه آینده نگر و فرا حافظه افراد بهنجار
20یادگیری زبان از طریق مسافرت
19کتاب انگلیش تایم
18آموزش به کودکان درباره لمس خوب و لمس بد
17یادگیری لغات در متن
16یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی
15اشتغال مادران کودک زبان‌آموز
14انگلیسی استاندارد چیست
13ژان پیاژه
12فواید کتاب خوانی
11غلبه بر اضطراب جدائی در اولین روز مدرسه
10کتاب مجیک تایم
9آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان
8راز شگفت انگیز تربیت کودک خوش رفتار
7تئوری ها و نظریه های  رشد کودک
6روش های تربیت کودک نافرمان
5تربیت و پرورش کودک شاد و خوشحال
4حسادت بین کودکان
3کنترل عصبانیت و خشم
2آموزش دستشویی رفتن به کودکان
1کمک به کودکان ناتوان در یادگیری

کلاس پیش دبستانی آموزشگاه خزائلی

آموزش پیش دبستانی نقشی اساسی در زندگی کودکان دارد. نقش کلاس پیش دبستانی در ایجاد محیطی غنی، انگیزه‌ی تحصیلی و فرصت‌های اجتماعی شدن به کودکانی که در یک گروه سنی قرار دارند تعریف می‌شود. کلاس‌های پیش از دبستان در این آموزشگاه به‌صورت دو زبانه برگزار می‌شود. دانش‌آموزان دروس مورد نیاز را هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی آموزش می‌بینند.

مدارس پیش دبستانی نقش مهمی در آماده‌سازی احساسی، فکری، اجتماعی و جسمانی کودکان دارد.همچنین برای تحصیلات بالاتر و درک کلی از موضوعات مختلف ایفا می‌کنند. تحصیلات اولیه‌ی خوب می‌تواند یک منبع الهام هم برای والدین و هم دانش‌آموزان باشد. ثبت نام در پیش دبستانی برای سطوح بالاتر در مراحل بعدی از تحصیلات تکمیلی مفید است.

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

 

کلاس پیش دبستانی

 

نقش یک مدرسه خوب

کلاس پیش دبستانییک مدرسه خوب از یک پروسه‌ی نظام‌مند آموزش پیش دبستانی جهت انتقال دانش به بهترین شکل ممکن برای درک بهتر کودکان، دنباله‌روی می‌کند. معلم‌ها با دنباله‌روی از یک برنامه‌ی آموزشی ساده و جالب، به سختی تلاش می‌کنند تا کل پروسه‌ی یادگیری را برای کودکان لذت‌بخش کنند.

روش‌های تدریس پیش دبستانی و کودکستان شالوده‌ی استواری را در کودکان به وجود می‌آورد. به آن‌ها کمک می‌کند تا در مراحل بعدی مدرسه و دانشگاه به راحتی دانش را فرابگیرند. برنامه‌ریزی کلاس پیش دبستانی آموزشگاه خزائلی به صورتی است که به روش یادگیری و رشد تک تک دانش‌آموزان احترام می‌گذارد. در نتیجه به آن‌ها آزادی انتخاب فعالیت‌هایی که به آن علاقه‌مندند را می‌دهد.

 

نقش معلم خوب در پیش دبستان

کلاس پیش دبستانیمعلم‌ها باید به همه‌ی کودکان یکسان توجه داشته باشند. در آن‌ها ایجاد انگیزه کنند تا در فعالیت‌هایی شرکت کنند که پیش دبستانی را برایشان جالب می‌کند. به آن‌ها کمک می‌کند تا چیزهای جدیدی در زندگی یاد بگیرند. تسهیلات آموزشی باید در دسترس کودکان باشد و باید اطمینان حاصل شود که هیچ کودکی نادیده گرفته نشده است.

در کلاس پیش دبستانی آموزشگاه خزائلی از معلمین با تجربه و متخصص بهره گرفته‌ایم تا اساس آموزشی کودکان بسیار قوی پایه‌ریزی شود. زیرا آموزش پیش دبستانی محیطی فرهنگی برای کودکان ایجاد می‌کند و ارزش‌های درستی را برای کمک به رشد فکری و جسمی به آن‌ها القا می‌کند. تحصیلات پیش دبستانی پرورش افکار را راحت‌تر می‌کند و سبب رشد پویا و کامل کودکان می‌شود.

آموزش پیش دبستانی با فراهم آوردن محیط یادگیری منظم به کودکان کمک می‌کند تا اهمیت نظم و یادگیری را درک کنند. مدارس خوب پیش دبستانی محیط و فرصت‌های مناسبی را برای پرورش افکار کودکان فراهم می‌کند. آن‌ها را ترغیب می‌کند تا استعداد حقیقی خود را بشناسند.


فعالیت‌های مختلف سطح پیش از دبستان

کلاس پیش دبستانیکلاس پیش دبستانی آموزشگاه خزائلی به غیر از برنامه‌ی آموزشی، شامل فعالیت‌های مختلفی مثل طراحی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، کار با سفال، کارهای دستی، آواز خواندن و ورزش می‌شود که زندگی در مدرسه را برای بچه‌های کوچک جالب می‌کند.

امروزه روز به ناچار کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود. اما تنوع فعالیت‌های کلاسی را حفظ کرده‌ایم تا کلاس‌ها از جذابیت خوبی برخوردار باشد. آموزشگاه زبان خزائلی یکی از موفق‌ترین آموزشگاه‌ها در برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌باشد.

 

تقویت مهارت‌های کلیدی

کلاس پیش دبستانیباید از اهمیت آموزش پیش دبستانی آگاه بود و به بهترین شکل، دانش لازم برای کودکان را به آن‌ها انتقال داد. کودکستان و پیش دبستانی باید روی مهارت‌های کلیدی: رشد فکری، احساسی، شناختی و اجتماعی کودکان تمرکز داشته باشد. این مدارس باید بچه‌های کوچک را برای مدارس رسمی و زندگی آماده کنند.

باید از طریق برنامه‌های جالب پیش دبستانی خود، کودکان را به افرادی دارای اعتماد به نفس و فراگیران کنجکاوی تبدیل کنند. کودکان بازی‌های متفاوتی را انجام می‌دهند و در فعالیت‌های مختلفی که آن‌ها را شاد و خوشحال می‌کند، شرکت می‌کنند. آموزش در آموزشگاه زبان خزائلی همراه با بازی است و ما به شعار آموزشی خود یعنی زندگی یعنی بازی و یادگیری پایبند هستیم.

ما زبان‌آموزان خود را از 3 سالگی بر اساس بازی، سرود، جلسات داستان‌گویی و فعالیت‌های حرکتی پرورش می‌دهیم. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های اساسی را یاد بگیرند. ما از طریق فعالیت‌های کودکانه‌ی لذت‌بخش و بازی‌ها، کودکان را برای یادگیری مهارت‌های ساده‌ی خواندن، نوشتن و اعداد هدایت می‌کنیم. این‌ها به بچه‌ها کمک می‌کند تا با مقطع پیش دبستانی کنار بیایند.

 

ایجاد محیط مناسب یادگیری

فضای رنگارنگ

کلاس پیش دبستانیتمام این مدارس با کلاس‌هایی که تم‌ها و مکان‌های متفاوتی برای انواع فعالیت‌ها دارند، محیطی رنگارنگ را برای یادگیری کودکان فراهم می‌آورند. آموزشگاه خزائلی از این امر مستثنا نیست زیرا فضای شاد آموزشی از فاکتورهای مهمی هستند. هر پدر و مادری قبل از بردن کودک خود به مهد باید به آن توجه کنند.

بخش بزرگی از مواد آموزشی باید توسط معلم‌ها در مدرسه تولید شود. این امر باید به گونه‌ای باشد که کمک‌های آموزشی آن‌ها متناسب با علائق و سطح دانش همه‌ی دانش‌آموزان باشد.

 


تغذیه مناسب کودکان

باید به سلامتی و تغذیه‌ی کودکان توجه شود تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها انرژی جسمانی لازم برای را یادگیری دارند. در کلاس پیش دبستانی بچه‌ها برنامه غذایی یکسان و سالمی دارند. همچنین از آوردن خوراکی‌هایی که ارزش غذایی ندارد منع می‌شوند و برنامه غذای گرم در تغذیه روزانه گنجانده شه است.


زمان یادگیری کودکان

کودکان به‌طور همزمان یاد می‌گیرند که علائق و کنجکاوی آن‌ها در کجا بیدار می‌شود. آموزش باید به مقاطع زمانی کوتاه‌مدت محدود شود. این امر باید بر اساس زمان یادگیری طبیعی هر کودک که در دو سال اول معمولاً روزانه بین پانزده تا سی دقیقه است، باشد.

 

تعداد دانش‌آموزان

ضریب تعداد دانش‌آموزان به تعداد معلم باید پائین نگاه داشته شود. در این‌صورت معلم می‌تواند با گروه‌های کوچک چهار، پنج‌ نفره کار کند. درحالی که بقیه‌ی دانش‌آموزان از طریق بازی‌های آموزشی و بازی‌های تفریحی مشغول فراگیری هستند. بهترین ضریب برای پیش دبستانی پنج دانش‌آموز برای هر معلم است. بر اساس این استاندارد در پیش دبستانی یک و دو، تعداد سایر دانش‌آموزان می‌تواند بیست نفر باشد.

 

مواد آموزشی

 کلاس پیش دبستانیبرای سرگرم‌کننده کردن یادگیری و برقراری ارتباط با ارزش‌های بنیادی مثل خوبی، زیبایی، هماهنگی، مسئولیت و هدایت درست، باید از داستان‌گویی استفاده کرد. اطلاعات پیرامون مردم، سایر موجودات، مکان‌ها، تاریخ، جغرافی و سایر فرهنگ‌ها باید به کودک ارائه شود.

این اطلاعات باید به شکل داستان، اطلاعات تصویری و توضیحاتی ارائه شوند که با حقایق زندگی عجین و دارای متنی منسجم باشند. به جای آن‌که یک سری موضوعات جدا از هم باشند.

آموزش پیش دبستانی می‌تواند به پرورش تفکر خلاق کمک کند. اما این مهم است که والدین هم در خانه از روش‌های مشابه‌ی برای ترغیب کودک خود استفاده کنند. همچنین ارتباط والدین با کودک هم نقش مهمی در آموزش پیش دبستانی کودک دارد.


 


نویسنده:

امتیاز: 5 از 2 رای

تاریخ نشر: ۱۳۹۹/۹/۱۳ 12/3/2020 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/کلاس-پیش-دبستانی-آموزشگاه-خزائلی

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture