Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060

پیام مدیریت مدرسه زبان خزائلی


داتیس-خزایلی-آیلتس-مکالمه—TCCیادگیری-زبان

درود بر شما دوستان عزیز، اوقاتتان خوش

من داتیس خزائلی مفتخر هستم که پس از گذشت دهه‌ها تلاش و مطالعه طاقت‌فرسا در مسیر شناخت شیوه مناسب برای یادگیری زبان خارجه، پایه‌گذار و ارائه‌ کننده‌ی دوره‌های کارگاهی آموزش زبان انگلیسی به فرزندان شما عزیزان باشم. در این راستا مدرسه زبان خزائلی به پشتوانه چهار دهه کار آزمودگی و تفکر نوین و متمایزش، سوابق آموزشی درخشان و قابل ‌توجهی را رقم‌ زده است که ازجمله می‌توان به نمرات ممتاز در آزمون‌های آیلتس، تربیت اساتید برجسته در سطوح دانشگاهی و تعلیم زبان‌آموزان موفق در رده‌های متفاوت تحصیلی اشاره کرد.

این مدرسه تحت عنوان " آموزشگاه زبان خزائلی " اولین بار در اواخر دهه ۶۰ با همت پدر بزرگوار اینجانب، آقای محمد خزائلی پایه‌گذاری شد درحالی ‌که ایشان فعالیت‌های فرهنگی – آموزشی خود را بسی پیش‌تر با تدریس در دانشگاه تهران و همکاری با مؤسسات آموزشی و مراکز دولتی و به‌ویژه تأسیس و مدیریت کانون زبان ایران در کرج آغاز کرده بودند. برای خواندن اطلاعات بیشتر درباره پیشنه برند خزائلی اینجا کلیک کنید.

 در آن سیستم دوره‌های آموزشی کوتاه و بلندمدت به موازات اهداف و نیازهای زبان‌آموزان، طراحی و با ریزبینی و نکته ‌سنجی فراوانی اجرا می‌شد. این امر دیری نپایید که فلسفه فکری ما از آموزش را در باور مردم به نیکی تثبیت کرد.

نهایتاً در سال ۱۳۸۹، اینجانب پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و بررسی عمیق سیستم‌های مدیریت آموزشی، برنامه اجرایی وسیعی را به‌منظور تقویت و اصلاح سیستم آموزشی حاکم و پوشش نواقص شیوه و شرایط تدریس به جامعه طراحی و تدوین کردم.

دیگر بحث عمده، باهوش بودن یا نبودن زبان‌آموز نیست. هنر ما شناسایی چگونگی هوش فردی هر کودک متناسب با فضای آموزشی است که در آن کودک به‌طور ناخودآگاه همچون نوزادی، دست به آزمون و خطا زده و به کمک معلمش که نقش مادر را ایفا می‌کند به دانش انگلیسی، در محیطی کاملاً انگلیسی‌زبان دست می‌یابد. فضای سرزنده ما تمامی علایق کودکان و توانایی‌های متنوعشان را در برگرفته و آن‌ها را به منصه ظهور می‌رساند.

در مدرسه زبان خزائلی ما تمام توان و امکانات خود را در جهت رشد زبان آموزان به کار می‌بریم. اینجا مکانی است که کلیه کارکنان و والدین زبان آموزان به‌عنوان خانواده آموزشی خزائلی مورد احترام هستند چرا که این امر از عوامل اصلی موفقیت زبان آموزان می‌باشد.

تلاش ما در این مرکز آموزشی تربیت افرادی است که نسبت به خود و توانایی خود شناخت کاملی داشته باشند. در این مدرسه سعی شده است از معلمانی بهره گرفته شود که از تدریس لذت می‌برند، معلمانی که افکاری مثبت دارند و مثبت اندیشی را به شاگردانشان انتقال می‌دهند. این مدرسان با برنامه‌ریزی مدون از نهایت انرژی خود در کلاس‌ها بهره می‌گیرند و ایده‌های جدید را می‌پذیرند.

از نیازهای جامعه امروزی پرورش کودکانی شاد است. برای تحقق این امر آموزشگاه زبان خزائلی اقدام به فعالیت‌های ذیل نموده است:

- این مدرسه در کنار سایر آموزش‌ها به کودکان می‌آموزد که چگونه صبر را پیشه خودسازند و با تشویق به‌موقع آن‌ها به کودکان می‌آموزند تا برای دریافت پاداش و حصول نتیجه کار خود، صبر داشته باشند. به این صورت پس از رسیدن به خواسته خود، احساس نشاط و شادمانی بیشتری خواهند داشت.

- در این مدرسه به کودکان آموزش داده می‌شود تا با دیگران ارتباطی خوب و مؤثر داشته باشند و تجربه موفق مهربانی با همنوعان خود را داشته باشند.

- واگذاری مسئولیت‌های کوچکی چون پوشیدن لباس و کفش جهت ایجاد اعتمادبه‌نفس و استقلال در کودکان.

- بهره گرفتن از موسیقی و بازی به‌صورت مداوم جهت بالا بردن سطح یادگیری زبان آموزان.

- بهره جستن از کادر روان‌شناسی مجرب، بررسی مشکلات یادگیری کودکان و تلاش در حل مشکلات زبان آموزان از طریق ارتباط مستقیم با مدرسان و والدین.

- ترجمه جدیدترین مقالات علمی آموزشی تربیتی، آموزش زبان دوم، روانشناسی، نوجوان، مدرسان و والدین.

بدیهی است که بهره‌گیری مدرسان و والدین از این مقالات، کمک شایانی به پرورش کودکان می‌کند. دسترسی به کلیه این مقالات از طریق سایت آموزشگاه امکان‌پذیر است.

 

هدف ما هموار کردن مسیر دشواری است که سال‌هاست به علت عدم شناخت صحیح دنیای کودک، روش‌های نوین منطبق با روان زبان‌آموزان و پیاده‌سازی نامناسب برنامه آموزشی موجب هراس و دلزدگی بسیاری از متقاضیان بوده است. ما خداوند متعال را شاکریم که در این مسیر خوش‌نام و نشان هستیم و از نظر مخاطبان خود بهترین موسسه زبان انگلیسی در کرج هستیم. به‌راستی یادگیری زبان خارجه سراسر شور است و نشاط، چرا ملال‌آورش کنیم؟!

 

"سعادت و پیروزی شما آرزوی تیم آموزشی ماست "