Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060

دوره زبان نوجوان در کرج

دنیای نوجوانان دنیایی پر از تلاطمات و نوسانات روحی و روانی است و به همین جهت دوره زبان نوجوان در کرج برای این گروه سنی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای تعریف دوره‌ها و طرح درس‌های جذاب بوده تا بتوان با ایجاد جذابیت بیشتر توجه آن‌ها را به موضوع درسی جلب کرده و در نهایت فرآیند یادگیری را تسهیل نمود. از این روی، مدرسین و خانواده‌ها باید با توجه به سیاست‌های آموزشی آموزشگاه زبان در راستای ارتقاء دانش و کاربری علمی زبان‌آموزان در این سن همسو شوند و در کنار یکدیگر با همیاری تنگاتنگ، آنان را در این مسیر یاری نمایند.

 

 


هدف‌گذاری مناسب، همدلی با زبان‌آموز، اطلاع از قابلیت‌های یادگیری آن‌ها، برنامه‌ریزی بر اساس نیازمندی آن‌ها و ایجاد جذابیت در درس و در نهایت علاقه‌مند کردن نوجوانان به یادگیری زبان از اهم مواردی است که مدیران آموزشی، مدرسین و والدین با همدلی و صبوری به آن احاطه پیدا کرده تا فرایند آموزش به درستی تکمیل گردد. این امر را ما به عنوان بهترین آموزشگاه زبان کودکان آنلاین سر‌لوحه عملکرد خود قرار داده‌ایم.

حتما بخوانید: دوره Hey There

 آموزشگاه زبان برای نوجوانان

آموزش زبان متوسطه اول: یادگیری یک زبان خارجی در کودکی می تواند منجربه تلفظ بهتر شود. با این حال, کودکی تنها زمان مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی نیست. نوجوانان به دلیل افزایش مهارت‌های شناختی و توانایی درک مفاهیم انتزاعی, پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان دارند. اکثر نوجوانان برای دستیابی به موفقیت در تحصیل به یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارند. بهترین آموزشگاه زبان در کرج, نوجوان را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط استفاده کند.


آموزش زبان متوسطه دوم: نوجوانی سنی خاص, انعطاف پذیر برای رشد هویت اجتماعی و یادگیری زبان دوم تلقی می‌شود. تحقیق در مورد بافت, هویت و روانشناسی اجتماعی و ارتباطات فرهنگی نقش مهمی در یادگیری زبان نوجوانان ایفا می‌کند. نوجوانان استعداد خوبی در یادگیری گرامر زبان انگلیسی دارند و این یک نقطه قوت برای بهبود مهارت زبان است. آنها انعطاف‌پذیری بیشتری دارند و در پذیرش ساختارهای زبانی ناآشنا و شناسایی الگو مشکلات کمتری دارند.

 

هدف آموزشی از دوره زبان نوجوان در کرج


هدف آموزش انگلیسی در دوره زبان نوجوان در کرج، فراهم کردن شرایطی است که در نتیجه آن "یادگیری" حاصل شود. زبان‌آموزان در این سنین درگیر تلاطمات هورمونی و فیزیکی هستند و از سوی دیگر بعد از گذراندن دوران کودکی در حال تجربه کردن اجتماعات جدیدی به غیر از خانواده می‌شوند که در ابعاد مختلف شخصیتی ایشان تأثیر به سزایی دارد. از این رو خط مشی آموزشی در مراکز زبان می‌بایست بر اساس مسائل و علاقه‌مندی ایشان طوری طراحی شود که نه تنها جوابگوی نیاز آن‌ها باشد بلکه بتواند گرایش آن‌ها را به موضوعات افزایش دهد تا بتوان با ایجاد جذابیت در طرح درس‌ها زبان‌آموزان را به‌طور خودجوش در مسیر صحیح قرارداد.

همدلی با زبان‌آموزان در دوره زبان نوجوان

از این رو مدیر، مدرس و والدین باید در ابتدا با این گروه سنی همدل شده و در آن‌ها این اطمینان را ایجاد کنند که مسائل و مشکلاتشان را درک می‌کنند و برای تسهیل شرایط آن‌ها حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهند.

اطلاع از قابلیت‌های یادگیری نوجوانان

شناخت قابلیت‌های فردی نوجوانان و چگونگی استفاده از آن‌ها در حصول نتیجه مطلوب که همانا یادگیری کاربردی است نقش بسزایی دارد. استفاده از روش‌های متنوع و جذاب توسط مدرسین که الگو، پشتیبان، ناظر، همراه، دوست و تکیه‌گاه آن‌ها هستند و همین‌طور حمایت والدین و خانواده، همه و همه تکه‌های پازل تکامل زبانی نوجوانان را تشکیل می‌دهند در صورت ایفای نقش صحیح هر یک از این اجزا، متضمن آینده زبانی روشن و نویدبخش این دسته از زبان آموزان خواهیم بود. که می‌توانند در دوره زبان نوجوان در کرج بدست بیاورند.

برنامه‌ریزی درسی

طرح درس‌ها در این گروه سنی باید متنوع و جذاب باشند. زبان‌آموزان در این گروه سنی نیازمند تجربه کردن زندگی در زمینه‌های مختلف هستند؛ بنابراین کتب آموزشی و جزوات باید در راستای موضوعات اجتماعی و اطلاعات عمومی موردعلاقه آن‌ها انتخاب شوند. البته موارد فرهنگی و اخلاقی باید توسط مدرسین، در دوره زبان نوجوان در کرج به نسبت ظرفیت و تربیت اجتماعی نوجوانان به شکلی طرح گردند که آن‌ها را دچار سردرگمی و تناقض نکنند. استفاده از موضوعات روز دنیا در چهارچوب اخلاق و منش صحیح منطبق بر فرهنگ و طرز فکر جامعه می‌تواند به جذابیت درس برای زبان‌آموز بی افزاید.

حتما بخوانید: دوره Got It

 

دوره زبان نوجوان در کرج

 

جذابیت دوره زبان نوجوان در کرج 

استفاده از بازی‌های آموزشی در بهترین دوره زبان نوجوان در کرج مناسب سن نوجوانان، اجرای سناریوهای نمایشی موردعلاقه ایشان در گروه‌های دو نفره یا چند نفره، برگزاری اردوهای آموزشی تفریحی و استفاده از زبان هدف به‌عنوان زبان حاکم بر کلیه فعالیت‌های مذکور از راه‌های کاربردی هستند که نوجوانان را در مسیر جذب بیشتر به سمت زبان هدف یاری می‌بخشند. 

نظر به حساسیت ویژه‌ای که در این گروه سنی وجود دارد، برنامه‌ریزان تدریس زبان برای این گروه سنی باید با ظرافت و دقت در گزینش موضوعات و مطالبه مناسب را هر چه جذاب‌تر و متنوع‌تر در کلاس‌ها ارائه دهند. نقش پشتیبان خانواده به‌عنوان حامی و ناظر همچنین حائز اهمیت است. همه موارد مذکور در کنار شناخت صحیح قابلیت‌های فردی زبان‌آموز افق روشنی از موقعیت در آینده تحصیل زبانی این گروه سنی را به ارمغان خواهد آورد.

بنابراین همیشه جذابیت در کلاس های زبان باعث میشود که نوجوانان برای یادگیری زبان بیشتر مشتاق شوند ما در آموزشگاه زبان خزائلی همیشه سعی کردیم که بحث جذابیت در دورهای زبان نوجوان را درنظر داشته باشیم.

ما در آموزشگاه زبان خزائلی تمامی نکات مهم آموزشی در زمینه دوره زبان نوجوان در کرج را برای پیشرفت هرچه بهتر نوجوانان درنظر گرفته‌ایم. به همین دلیل شما می‌توانید برای ثبت‌نام در این دوره ها با شماره آموزشگاه تماس بگیرید. همچنین ما در آموزشگاه خزائلی دوره زبان کودک در کرج هم برگزار می‌کنیم.

 

آموزش زبان نوجوانان

نوجوانان دوره رشد منحصر‌به‌فردی را سپری می‌کنند. آن‌ها سعی دارند, دنیای پیرامون خود را بیشتر و بهتر درک کنند. همچنین از یادگیری و حل مسائل و مشکلات به شیوه‌ی خود لذت می‌برند. زبان‌آموزان نوجوان تمایل دارند سبک یادگیری خاص خود را داشته باشند که با کودکان و نوجوانان متفاوت است. 


نقش اموزشگاه زبان در یادگیری زبان‌آموزان نوجوان:

  • استفاده از رسانه‌های مختلف- هیچ‌کس, به‌خصوص یک نوجوان نمی‌خواهد تمام روز یک کتاب درسی را بخواند. آموزش زبان نوجوانان شامل: ویدیو, تصاویر پر زرق و برق, شبکه‌های هیجان‌انگیز فناوری, موضوعات سرگرم‌کننده و موسیقی است.
  • ایجاد ارتباط- نوجوانان برای یادگیری زبان انگلیسی به دنبال محیط آموزشی امن و راحت هستند. آن‌ها از دریافت حس آشنایی و تعلق خاطر از همسالان, اطرافیان و معلمان خود قدردانی می‌کنند. با شناخت و درک بهتر نوجوانان, به ایجاد محیطی امن و راحت کمک کنید. 
  • درک علایق نوجوانان- دروس دوره زبان نوجوان در کرج را براساس علایق و سرگرمی‌هایشان برنامه‌ریزی کنید. در این‌صورت, توجه زبان‌آموزان نوجوان را به دروس زبان انگلیسی جلب می‌کنید. صحبت در مورد فوتبال, ساده‌ترین راه برای مجبور‌کردن نوجوانان برای گفتگو به زبان انگلیسی است. یکی دیگر از گزینه‌های عالی, استفاده از گفتگوی فرهنگی و موسیقی است. موزیک ویدیو‌ها, تریلر‌های فیلم, اخبار و گفتگو‌های الهام‌بخش را در کلاس زبان نوجوان به کار بگیرید. تدریس با فیلم و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه نوجوانان, یک راه فوق‌العاده برای حفظ علاقه به کلاس زبان انگلیسی است. 

مقاصد و اهداف نوجوانان را از یادگیری زبان انگلیسی بررسی کنید. آن‌ها رویای تحصیل در رشته‌های خاص را دارند یا به دنبال شغلی مناسب در کشور‌های دیگر هستند. برخی نوجوانان دوره زبان نوجوان در کرج را برای سفر به کشور‌های انگلیسی زبان انتخاب می‌کنند.