Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060

چرا مدرسه زبان خزائلی


والدین خوب و متعهد نگران آینده فرزندان خود هستند. آنها, چرا مدرسه زبان خزائلی را برای آموزش زبان انگلیسی به فرزندان خود انتخاب می‌کنند. رسالت مدرسه زبان خزائلی رفع این‌گونه نگرانی‌ها از جانب والدین است. یکی از بهترین شاه‌کلیدهای ساختن آینده فرزندانمان زبان انگلیسی است. یادگیری زبان دسترسی این عزیزان را به موفقیت در هر سازمانی میسر می‌سازد و پل ارتباطی آن‌ها با دنیای خارج خواهد بود. زمانیکه فرزندان شما به سن انتخاب رشته تحصیلی یا شغل آینده خود می رسند. داشتن مهارت زبان انگلیسی, مسیر تحصیل و کار را برای آنها بسیار هموار می سازد. ویدیو‌های آموزش زبان انگلیس ما را اینجا مشاهده نمایید.

خانواده خزائلی این گل‌های زندگی را همچون نوزادانی که هنوز زبان نگشوده‌اند در آغوش گرم خود پذیراست. دوره‌های زبان خزائلی پله پله با نهادینه کردن نخستین مهارت ارتباطی یعنی مهارت شنیداری به سمت مرحله بعد که همان مهارت گفتاری است رهنمود می‌کند. سپس با طی مراحل خوانداری و در نهایت نوشتاری آن‌ها را به سرمنزل مقصود هدایت می‌کند. این برخلاف عرف معمول است که سعی در آموزش همزمان چهار مهارت فوق الذکر به فرزندان است.

 

چرا مدرسه زبان خزائلی

 

چرا مدرسه زبان خزائلی با بهره‌گیری از کادری مجرب و آموزش دیده با دقت خاص جهت آموزش زبان انگلیسی را گلچین کرده است. ما با بهره‌گیری از کمک روانشناسان متخصص و متعهد در زمینه رشد و بالندگی دل‌بندانمان، با ایجاد فضایی مملو از شادی و هیجان فعالیت می‌کنیم. همچنین, همراه با بهره‌برداری از بهترین متدهای آموزشی سعی در ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی خویش داریم. ما با کمک شما والدین عزیز, آینده‌ای درخشان را برای گل‌های زندگی‌مان رقم می‌زنیم. چرا مدرسه زبان خزائلی کادر تخصصی زبان را برای آموزش ویژه زبان انگلیسی تشکیل داده است. دوره زبان خزائلی فضای آموزشی زبان انگلیسی پر از خلاقیت را برای شما رقم می‌زند. ما خرسندیم که در زمینه تدریس زبان انگلیسی پیشتاز هستیم.

 

کما اینکه حمایت شما عزیزان در مدت این چهار دهه ما را به یک مرکز تخصصی آموزش زبان کودک مبدل کرده است. آموزشگاه زبان خزائلی در این عرصه در زمره پیشگامان آموزش زبان انگلیسی در کشور قرار گرفته‌ است.

"هم اکنون شروع کنید"