Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
69آموزش زبان انگلیسی حرفه ای
68چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در مدارس
67کلاس زبان انگلیسی
66جدیدترین متد آموزش زبان انگلیسی
65آموزشگاه زبان در کرج | آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج
64دوره انگلیسی Catch Up
63دوره‌های Reading and Writing
62دوره‌های ترمیک English Time
61دوره‌ Magic Time
60مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین
59کارگاه آموزش زبان
58 MESSY PLAY
57روش های مختلف برقراری ارتباط
56آموزش لباس پوشیدن به کودکان
55آداب و رسوم جشن سال نو در جهان
54اهداف آموزش پیش دبستانی
53کلاس پیش دبستانی
52آموزشگاه آنلاین زبان در کرج
51چرا یادگیری زبان انگلیسی سخت است
50ایجاد احساس امنیت در کودکان
49راه های کمک به استقلال کودکان
48سلامت عاطفی کودکان
47کودکان چگونه انگلیسی یاد می گیرند
46آموزش ورود به کلاس در Adobe Connect
45بهترین روش آموزش زبان به کودکان
44یادگیری کلمات انگلیسی
43آموزش انگلیسی در خانه برای کودکان
42بازی و کاهش استرس در کودکان
41آموزش زبان جدید به کودکان
40دلایلی که افراد نمی توانند زبان انگلیسی را به روانی صحبت کنند
39گرامر زبان انگلیسی برای مکالمه
38کتاب خواندن برای کودک
37انگلیسی زبان پرکاربرد بین المللی
36منشور اخلاقی انضباتی دانش آموزان
35راهنمای استفاده از سایت آموزشگاه خزائلی
34چیزهایی که والدین باید در مورد ویروس کرونا بدانند
33ویروس کرونا چیست
32 راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در محیط کار
31با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم
30راه های انتقال ویروس کرونا
29بهترین روش یادگیری زبان
28مشخصات یک مدرسه خوب
27ده ویژگی ممتاز یک مدرسه خیلی خوب
26آیا خواندن به زبان انگلیسی مشکل است
25چگونه مهارت خواندن را بهبود ببخشیم
24بهترین راه یادگیری زبان بدون کلاس
23چگونه می توانیم بهتر انگلیسی صحبت کنیم
22چرا کودکانمان گریه می کنند
21مقایسه حافظه آینده نگر و فرا حافظه افراد بهنجار
20یادگیری زبان از طریق مسافرت
19کتاب انگلیش تایم
18آموزش به کودکان درباره لمس خوب و لمس بد
17یادگیری لغات در متن
16یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی
15اشتغال مادران کودک زبان‌آموز
14انگلیسی استاندارد چیست
13ژان پیاژه
12فواید کتاب خوانی
11غلبه بر اضطراب جدائی در اولین روز مدرسه
10کتاب مجیک تایم
9آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان
8راز شگفت انگیز تربیت کودک خوش رفتار
7تئوری ها و نظریه های  رشد کودک
6روش های تربیت کودک نافرمان
5تربیت و پرورش کودک شاد و خوشحال
4حسادت بین کودکان
3کنترل عصبانیت و خشم
2آموزش دستشویی رفتن به کودکان
1کمک به کودکان ناتوان در یادگیری

بهترین روش آموزش زبان به کودکان

شانزده روش ساده و سرگرم کننده به عنوان بهترین روش آموزش زبان به کودکان وجود دارند. این کودکان زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم (ESL) می‌آموزند. بهترین راه آموزش زبان به کودکان با پاسخ به این سوالات به دست می آید.

  1. با گرامر انگلیسی کشمکش دارید؟
  2. یا این که از کتاب درسی خود خسته شده‌اید؟
  3. کلید خوب یادگرفتن انگلیسی این است که تسلیم نشوید؟
  4. اما چطور می‌توانید هنوز با انگیزه باشید وقتی ناامید و خسته‌اید؟

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

 

بهترین روش آموزش زبان به کودکان

 

چیز جدیدی را امتحان کنید.

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

 

در اینجا ایده‌هایی را ارائه می‌دهیم که مطالعه‌ی شما را مؤثرتر و سرگرم کننده‌تر می‌کند.

 

1.    کمی موسیقی به درس خود اضافه کنید

بهترین روش آموزش زبان به کودکان و بزرگسالان گوش دادن به موسیقی هنگام مطالعه‌ی انگلیسی است. این‌کار می‌تواند ذهن شما را بیدار کند و شما را در شرایط بهتری قرار دهد. هنگامی‌که در حال خسته شدن هستید، آهنگ‌های شاد می‌تواند در شما انگیزه ایجاد کند و به شما انرژی دوباره بدهد. در حالی‌که موسیقی ملایم می‌تواند شما را هنگام داشتن استرس برای امتحان، آرام کند.

یادتان باشد به هر‌حال گوش کردن به آهنگ‌های با کلام, حواس شما را از آن چه می‌خوانید پرت می‌کند. کلمات آهنگ توجه شما را از کلمات انگلیسی که می‌خواهید یاد بگیرید به سمت خود می‌کشد. اگر این شما را آزار می‌دهد, می‌توانید با موسیقی بدون کلام مثل موسیقی جاز یا کلاسیک درس بخوانید.

 

2.    اسکرابل بازی کنید

بهترین روش آموزش زبان به کودکاناسکرابل یک بازی سنتی است که بازیکن‌ها باید قطعاتی که حروفی روی آن نوشته ‌شده است را به صورت جدول حروف، کنار یکدیگر قرار دهند. این راه فوق‌العاده‌ای برای تقویت لغات انگلیسی شماست.

در بازی اسکرابل زمانی‌که سعی می‌کنید با حروفی که دارید، لغات مختلفی پیدا کنید، واقعاً به انگلیسی فکر می‌کنید. اگر به کلاس انگلیسی می‌روید آن را بخرید و همکلاسی‌های خود را به بازی دعوت کنید. می‌توانید در وب سایت‌هایی مثل فیس بوک هم اسکرابل بازی کنید در آنجا اسم بازی words with friends است.

 

 

 

3.    یادگیری انگلیسی با کانال‌های یوتیوب

یوتیوب نه تنها ویدیوهای سرگرم کننده و جالب دارد بلکه منابع بسیار خوبی برای یادگیری انگلیسی هم دارد! در اینجا 9 کانال فوق‌العاده‌ی یوتیوب را که می‌توانید برای مطالعه‌ی انگلیسی استفاده کنید را آورده‌ایم. یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می‌تواند جایگزین خوبی برای روش‌های سنتی باشد.

 

4.    با تلویزیون انگلیسی یاد بگیرید

برنامه‌های تلوزیونی زبان اصلی کمک شایانی به بهترین روش آموزش زبان به کودکان شما می‌کنند. تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان هم یادگیری را برای شما جذاب‌تر می‌کنند. همچنین تلفظ صحیح را به شما آموزش می دهند و می تواند به‌عنوان بهترین روش آموزش زبان به کودکان مد‌نظرتان باشد. یک برنامه را چندین بار تماشا کنید و سعی کنید تمام جملات را یاد بگیرید. این کار مهارت شنیداری‌تان را نیز تقویت می‌کند.

 

5.    در مکانی جدید درس بخوانید

هر بار که درس می‌خوانید اگر در همان مکان و در همان اتاق بنشینید ممکن است خیلی زود خسته شوید. اگر همیشه در خانه درس می‌خوانید کتابخانه و کافی‌شاپ را هم امتحان کنید. تغییر منظره‌ی دید، اشتیاق شما را بهبود می‌بخشد ضمن این که نشان داده‌شده که تغییر مکان، حافظه را بهبود می‌بخشد.

مغز شما بین آن‌چه می‌خوانید و جایی‌که هستید ارتباط برقرار می‌کند. وقتی در جای متفاوتی درس می‌خوانید مغزتان را وادار می‌کنید که ارتباطات جدیدی با آن چه می‌خوانید، برقرار کند. هرچه ارتباط‌هایی که مغزتان ایجاد می‌کند بیشتر باشد، آن‌چه را که یاد گرفته‌اید بیشتر به خاطر می‌سپارید.

 

6.    کسی را برای مکالمه پیدا کنید

با جستجوی آنلاین دوستان انگلیسی، مکالمه‌ی انگلیسی را بیشتر تمرین کنید. می‌توانید با فراگیران زبان دیگری در منطقه‌ی خودتان ارتباط برقرار کنید یا حتی ایمیل رد و بدل کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های فوری در اسکایپ داشته باشید.

Conversation exchange وب‌سایت رایگانی است که به فراگیران زبان کمک می‌کند تا با هم رابطه برقرار کنند. به این وسیله شما می‌توانید با انگلیسی‌زبانی که زبان شما را یاد می‌گیرد مکالمه داشته باشید. در این روش طرف مکالمه‌ی شما حرف زدن به زبان شما را تمرین می‌کند و شما هم انگلیسی را با او تمرین می‌کنید.

 

7.    انگلیسی را با فیلم یاد بگیرید

کسی هست که از دیدن یک فیلم خوب لذت نبرد؟ اگر فیلمی ببینید که بتوانید همزمان انگلیسی هم یاد بگیرید خیلی بهتر خواهد بود! شروع، از این راهنما برای یادگیری انگلیسی از طریق فیلم استفاده کنید. بهترین روش آموزش زبان به کودکان تماشای فیلم و کارتون است که باید در برنامه‌های خود بگنجانید.

 

8.    انگلیسی در ویدیوهای واقعی fluentu

Fluentu به شما این امکان را می‌دهد که انگلیسی را از طریق برنامه‌های تجاری، خبری یا شوهای تلویزیونی یاد بگیرید. اکنون می‌توانید دیکشنری‌های خود را کنار بگذارید. چون در این برنامه کپشن‌هایی هست که می‌توانید سریع دنبال لغتی که نمی‌دانید بگردید.

تعاریف لغات همراه با مثال‌هایی است که نشان می‌دهد آن لغت چگونه استفاده می‌شود. البته می‌توانید لغت‌ها را به لیست لغات خود اضافه کنید. نه تنها بخش " learn mode " تماشای ویدیوها را برای شما تبدیل به یک تجربه‌ی یادگیری می‌کند. بلکه به شما لغات جدید را با ویدیوهایی که برای شخص شماست آموزش می‌دهد. چگونه این ویدیوها برای شخص شماست؟ بر اساس لغاتی که تاکنون یاد گرفته‌اید.

 

9.    منابع انگلیسی مختص کودکان

بهترین روش آموزش زبان به کودکانبرای تمرین مهارت خواندن، از کتابخانه‌ی محلی کتاب‌های انگلیسی مناسب برای کودکان را انتخاب کنید. زبان ساده‌ی آن‌ها برای دنبال کردن راحت است.

معمولاً داستان‌های آن‌ها از دیالوگ‌هایی که در کتاب‌های گرامر پیدا می‌کنید، خیلی جالب‌تر است. همچنین می‌توانید بازی‌های تعاملی که برای خوانندگان جوان‌تر طراحی‌شده است را انجام دهید. بازی‌هایی مثل بازی‌های ویدئویی آموزشی یا حتی بازی‌های ESL آنلاین رایگان مناسب هستند.

 

 

 

10.    یک کتاب جوک انگلیسی تهیه کنید

بهترین روش آموزش زبان به کودکانوقتی در کتابخانه هستید به دنبال کتاب‌های جوک هم بگردید. آن‌ها به‌گونه‌ای اعجاب‌انگیز، ابزاری مفید برای یادگیری هستند. برای مکالمه‌ی انگلیسی، نه تنها باید بتوانید صحبت کنید بلکه باید فرهنگ انگلیسی را هم بشناسید. شوخی‌ها و جوک‌ها تمایز فرهنگی ایجاد می‌کنند.

چیزی که در یک کشور خنده‌دار است ممکن است در کشور دیگری چنین نباشد. همچنین خواندن کتاب جوک راه خوبی برای تمرین مفاهیم دشواری مثل ایهام و اصطلاحات است.

 

 

 

11.    زبان عامیانه را یاد بگیرید

یکی از جالب‌ترین قسمت‌های یادگیری زبان انگلیسی، زبان عامیانه است. زبان عامیانه، زبانی بسیار غیر رسمی و جالب است که شما با به‌کار بردن آن خیلی کمتر مثل یک ربات به‌نظر می‌رسید. هنگام استفاده از آن شخصیت شما بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

در اینجا برای شروع، تعدادی از کلمات و عبارات عامیانه‌ی انگلیسی آمریکایی ضروری را آورده‌ایم. برای آن‌که بهتر بتوانید فعالیت‌های ورزشی و عادات مربوط به سلامت خود را توصیف کنید. کلمات عامیانه‌ی انگلیسی مربوط به تناسب اندام و سلامت را هم چک کنید.

 

12.    کاراوکی بخوانید

چند آواز انگلیسی یاد بگیرید و با آن‌ها زمزمه کنید. درنهایت یادگیری متن آهنگ‌های انگلیسی مورد علاقه‌تان می‌تواند خیلی جالب باشد. سایت‌های fluentu و lyrics training، صفحات آنلاین بسیار خوبی برای یادگیری شعر آهنگ‌های موردعلاقه‌ی شما هستند. در خانه هنگام آشپزی هر فعالیت دیگری می‌توانید آواز از آهنگ‌های انگلیسی بخوانید.

 

13.    وبلاگ‌های یادگیری زبان انگلیسی مطالعه کنید

بهترین روش آموزش زبان به کودکاندنبال کردن یک وبلاگ، راهی عالی برای افزودن سرگرمی به یادگیری زبان است. این از خوش شانسی شماست که تعداد بسیار زیادی وبلاگ جالب درباره‌ی یادگیری انگلیسی موجود است. مجموعه‌ای از " ESL Hip Hop " گرفته تا " English with a Twist " را در برمی‌گیرد. مطمئناً می‌توانید وبلاگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید که در‌مورد بهترین روش آموزش زبان به کودکان است.

 

 

 

14.    وبلاگ انگلیسی خودتان را شروع کنید

وقتی با ایده‌ی وبلاگ آشنا شده‌اید چرا وبلاگ خودتان را به زبان انگلیسی شروع نکنید؟ هر روز زمان کمی را به نوشتن به زبان انگلیسی اختصاص دهید. نیازی نیست مطلب هیجان‌انگیزی باشد. می‌توانید در‌مورد کارهایی که در طول روز انجام داده‌اید یا این‌که مطالعه‌ی زبان‌تان چطور پیش می‌رود بنویسید.

مسلماً با آن‌که می‌توانید وبلاگ خود را به‌صورت عمومی انتشار دهید. در عین‌حال می‌توانید آن را محرمانه نگه دارید یا این‌که می‌توانید فقط در یک نشریه بنویسید. این تمرین، راهی عالی برای این است که بیشتر در توصیف علایق و سرگرمی‌های خود به انگلیسی راحت باشید.

 

15.    برای گوشی خود یک اپ انگلیسی بگذارید

احتمالاً به طور مداوم سرتان توی گوشی‌تان است؟ خوب چرا از این فرصت برای تمرین انگلیسی استفاده نمی‌کنید؟ اپ‌های عالی زیادی وجود دارند که فقط سخت‌ترین کار این است که تعداد آن‌ها را محدود به چند تا کنید. در اینجا هشت ‌تا از بهترین اپ ها که برای گوشی‌های هوشمند مناسب هستند را آورده‌ایم.

 

16.    یک وسیله‌ی یادآوری درست کنید

این وسیله به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را با ربط دادن آن‌ها با کلمات، تصاویر یا صداهایی که تاکنون شناخته‌اند، به یادآورید. مثلاً برای آن‌که هجی کلمه‌ی " because " را به یاد بیاورید می‌توانید به این جمله " Big Elephants Can Always Understand Small Elephants " فکر کنید.

مثال‌های زیادی از وسایل یادآوری را به‌صورت آنلاین وجود دارد؛ اما زمانی خیلی مفید هستند که خودتان آن‌ها را درست کنید. شما می‌توانید آن را به زبان مادری خودتان ربط بدهید. چیزی که برایتان معنای شخصی‌تری داشته باشد را بهتر به‌خاطر می‌آورید.

 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 5 از 5 رای

تاریخ نشر: ۱۳۹۹/۶/۳ 8/24/2020 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/بهترین-راه-آموزش-زبان-به-کودکان

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture