Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد

اغلب افراد برای ارتقای سطح یادگیری خود در زبان به دنبال دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد می‌باشند. درست است که مشاهده فیلم آموزشی می‌تواند در یادگیری زبان انگلیسی بسیار موثر باشد. اما اگر با روش‌های بهره‌مندی از نکات ارائه شده در آن آشنا نباشیم، هرگز نمی‌توانیم خروجی مناسبی دریافت کنیم. به همین منظور در این مطلب سعی کردیم تا نکاتی مهم در خصوص روش صحیح مشاهده فیلم آموزشی یا سریال جهت تقویت زبان انگلیسی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

نحوه یادگیری نکات بعد از دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی

زمانی‌که اقدام به دانلود کلیپ‌های آموزشی زبان کردیم، باید از نحوه یادگیری مطالب آن نیز آگاه باشیم. به همین منظور باید به دنبال فیلم‌هایی باشیم که دارای متدهای منظم در ارائه مباحث خود داشته باشند.

در ادامه نکاتی را در این خصوص ارائه می‌کنیم:

دانلود فیلم های مکالمه محور

زمانی‌که به دنبال دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی هستید، باید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که تمرکز ویژه‌ای روی بالا بردن سطح مکالمه شما داشته باشند. فراموش نکنید که هدف تمام زبان‌آموزان از یادگیری زبان دوم، تقویت سطح مکالمه می‌باشد. برای نتیجه‌گیری بهتر، فیلم‌هایی را انتخاب کنید که سطح‌بندی مختلفی داشته باشند. فرقی نمی‌کند که سطح شما چه باشد، مهم این است که تمامی کلیپ‌ها را به ترتیب نگاه و نکات آن‌ها را یادداشت کنید.

دانلود فیلم های کوتاه و موثر

تجربه نشان داده است که دانلود کردن کلیپ‌های آموزش زبان انگلیسی طولانی تاثیر کمتری نسبت به گزینه‌های کوتاه‌تر داشته است. لذا بهتر است گزینه‌هایی را انتخاب کنید که بین 15 الی 30 دقیقه باشند و در هر بخش صرفا مبحث جداگانه‌ای را آموزش دهند. این‌گونه فرصت خواهید داشت تا اگر نکته‌ای را در طول فیلم از دست دادید، به راحتی بدون فوت وقت آن‌ها را دوباره مشاهده کنید.

دانلود سریال های جذاب در کنار کلیپ های آموزشی

نکته‌ای که هنگام دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد باید به آن توجه کنید این است که تنوع را در آن‌ رعایت کنید. مشاهده کلیپ‌های آموزش زبان شاید بعد از چند وقت برای فرد تکراری و خسته‌کننده شود. لذا بهتر است در کنار آن سریال‌هایی نیز مشاهده کنید. خوشبختانه برخی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در کرج نظیر موسسه خزائلی با تدوین سریال‌های محبوب دنیا سعی کرده‌اند تا کمک بزرگی به زبان‌آموزان در راه یادگیری انجام دهند.

این سریال‌ها علاوه‌بر داشتن زیر نویس انگلیسی و فارسی، دارای تایم لپس های متنوعی هستند که در هر کدام کاربردی‌ترین دیالوگ‌ها به همراه معنی آن‌ها تکرار می‌شوند.

جملات را تکرار کنید  

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام مشاهده فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی باید به آن توجه کنیم، تکرار جملات پرکاربرد است. زمانی که در حال مشاهده سریال یا فیلم آموزشی هستید، باید بعد از شنید جملات کاربردی بلافاصله آن‌ها را بازگو کنید. سعی کنید این‌کار را حداقل 5 الی 10 مرتبه انجام دهید.

دانلود کلیپ های آموزشی لغت محور

یادگیری لغت شاید جذاب‌ترین بخش در آموزش زبان باشد. لذا هنگام دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد به دنبال گزینه‌هایی باشید که علاوه‌بر ارائه مطالب بالا، اشاراتی نیز به لغات مهم داشته باشند. فراموش نکنید استفاده نکردن از لغات در جملات به هیچ وجه نمی‌تواند کارساز باشد. زمانی‌که یک واژه انگلیسی را یاد گرفتید، باید آن را در جملات مختلف به کار ببرید. در غیر این صورت هرگز نخواهید توانست از آن‌ها هنگام مکالمات روزمره استفاده کنید.

دانلود فیلم‌هایی که در سطح فعلی زبان انگلیسی شما باشند

متاسفانه یک باور غلط در خصوص مشاهده فیلم وجود دارد و آن هم این است که صرفا شنیدن دیالوگ‌ها (حتی درک نکردن معنی آن‌ها) باعث تقویت زبان انگلیسی شما می‌شود. این یک تصور کاملا غلط است. شما باید به دنبال فیلم‌هایی باشید که با سطح شما سازگاری داشته باشند. در غیر این صورت فقط وقت خود را تلف کرده‌اید. برای این‌کار می‌توانید از مشاوران باتجربه کمک بگیرید تا گزینه‌های مناسب و همسو با سطح شما را معرفی کنند.

ویژگی‌های‌ آموزش زبان از طریق فیلم  

  • یادگیری تلفظ صحیح کلمات
  • یادگیری لغات پرکاربرد در مکالمات
  • درک کاربرد جملات در موقعیت‌های مختلف
  • یادگیری اصطلاحات رایج و روزمره زبان انگلیسی
  • رفع نقایص گفتاری نظیر تپق زدن هنگام مکالمه
  • جذابین فراوان و کاهش سطح کلافگی حین یادگیری مطالب
  • یادگیری جمله‌سازی درست و درک ساختارهای گفتاری مناسب

هزینه دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی

خوشبختانه هزینه دانلود فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی آنقدرها هم که فکر می‌کنید, گران نیست. البته کلیپ‌های رایگان زیادی در سطح وب وجود دارند که ممکن است کارایی لازم جهت یادیگری را نداشته باشند. لذا توصیه ما به شما این است که هنگام خرید یا دانلود کلیپ‌های آموزش زبان حتما به کیفیت مطالب موجود در آن توجه کنید.  

برای دانلود فیلم‌های مورد نظر خود حتما از سایت‌های معتبر استفاده کنید. چراکه برخی از وبسایت‌ها ممکن است فیلم‌های بی کیفیت را با قیمت‌های نجومی به شما بفروشند.

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی باکیفیت

هنگام دانلود یا خرید فیلم‌های آموزشی حتما به فاکتور کیفیت صدا و رزولوشن آن‌ها توجه کنید. اگر کیفیت صدا یا کیفیت وضوح تصویر بالا نباشد، ممکن است در یادگیری شما تاثیر منفی بگذارد. لذا برای خرید گزینه‌های باکیفیت می‌توانید نظرات کاربران را نسبت به محصولات خریداری شده جویا شوید.

سخن پایانی

شما می توانید برای دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد سایت‌های معتبر زیادی را انتخاب کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که نحوه مشاهده کلیپ ها از هر چیزی مهمتر است.

زمانی‌که شما با دیدن فیلم آموزش زبان نتوانید مطالب خاصی یاد بگیرید، طبیعتا هیچ بازخوردی کسب نکرده‌اید. به همین سبب پیش از دانلود کلیپ‌های آمزش زبان حتما دوره‌های نحوه یادگیری آن از طریق فیلم را شرکت کنید. این دوره‌های شامل سرفصل‌هایی می‌شوند که در خصوص نحوه نوت برداری از فیلم، نحوه بازگو کردن جملات فیلم و ... نکات ارزشمندی را ارائه کرده‌اند.

تماشای فیلم‌های آموزش زبان از دیرباز مورد توجه بسیاری از زبان‌آموزان دنیا بوده است. لذا این روش از یادگیری در تمامی متدهای آموزش زبان مورد تایید قرار گرفته‌اند.

 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 5 از 2 رای

تاریخ نشر: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ 2/5/2023 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/دانلود-فیلم-آموزش-زبان-انگلیسی-از-صفر-تا-صد

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture