Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
69آموزش زبان انگلیسی حرفه ای
68چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در مدارس
67کلاس زبان انگلیسی
66جدیدترین متد آموزش زبان انگلیسی
65آموزشگاه زبان در کرج | آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج
64دوره انگلیسی Catch Up
63دوره‌های Reading and Writing
62دوره‌های ترمیک English Time
61دوره‌ Magic Time
60مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین
59کارگاه آموزش زبان
58 MESSY PLAY
57روش های مختلف برقراری ارتباط
56آموزش لباس پوشیدن به کودکان
55آداب و رسوم جشن سال نو در جهان
54اهداف آموزش پیش دبستانی
53کلاس پیش دبستانی
52آموزشگاه آنلاین زبان در کرج
51چرا یادگیری زبان انگلیسی سخت است
50ایجاد احساس امنیت در کودکان
49راه های کمک به استقلال کودکان
48سلامت عاطفی کودکان
47کودکان چگونه انگلیسی یاد می گیرند
46آموزش ورود به کلاس در Adobe Connect
45بهترین روش آموزش زبان به کودکان
44یادگیری کلمات انگلیسی
43آموزش انگلیسی در خانه برای کودکان
42بازی و کاهش استرس در کودکان
41آموزش زبان جدید به کودکان
40دلایلی که افراد نمی توانند زبان انگلیسی را به روانی صحبت کنند
39گرامر زبان انگلیسی برای مکالمه
38کتاب خواندن برای کودک
37انگلیسی زبان پرکاربرد بین المللی
36منشور اخلاقی انضباتی دانش آموزان
35راهنمای استفاده از سایت آموزشگاه خزائلی
34چیزهایی که والدین باید در مورد ویروس کرونا بدانند
33ویروس کرونا چیست
32 راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در محیط کار
31با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم
30راه های انتقال ویروس کرونا
29بهترین روش یادگیری زبان
28مشخصات یک مدرسه خوب
27ده ویژگی ممتاز یک مدرسه خیلی خوب
26آیا خواندن به زبان انگلیسی مشکل است
25چگونه مهارت خواندن را بهبود ببخشیم
24بهترین راه یادگیری زبان بدون کلاس
23چگونه می توانیم بهتر انگلیسی صحبت کنیم
22چرا کودکانمان گریه می کنند
21مقایسه حافظه آینده نگر و فرا حافظه افراد بهنجار
20یادگیری زبان از طریق مسافرت
19کتاب انگلیش تایم
18آموزش به کودکان درباره لمس خوب و لمس بد
17یادگیری لغات در متن
16یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی
15اشتغال مادران کودک زبان‌آموز
14انگلیسی استاندارد چیست
13ژان پیاژه
12فواید کتاب خوانی
11غلبه بر اضطراب جدائی در اولین روز مدرسه
10کتاب مجیک تایم
9آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان
8راز شگفت انگیز تربیت کودک خوش رفتار
7تئوری ها و نظریه های  رشد کودک
6روش های تربیت کودک نافرمان
5تربیت و پرورش کودک شاد و خوشحال
4حسادت بین کودکان
3کنترل عصبانیت و خشم
2آموزش دستشویی رفتن به کودکان
1کمک به کودکان ناتوان در یادگیری

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در کرج

آموزشگاه زبان خزائلی با چهار دهه تجربه درخشان در زمینه آموزش تخصصی زبان به ویژه در زمینه تدریس به کودکان از سه سال بهترین آموزشگاه زبان در کرج می‌باشد. موسسه زبان خزائلی, فعالیت خود را در دوران قرنطینه با برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین ادامه داد و با بازخورد خوبی از سوی مخاطبین خود مواجه شد. استفاده از نرم‌افزار قوی ادوبی کانکت در کنار آموزش گام به گام نرم‌افزار به فراگیران زبان از دلایل موفقیت این آموزشگاه بود.

بی شک بهترین آموزشگاه آنلاین زبان آموزشگاهی است که به درستی از فن‌آوری در کنار مهارت‌های آموزشی بهره گیرد. در این مقاله راهکارهایی را برای ارتقای کیفیت آموزش آنلاین برای مدرسین گردآوری کرده‌ایم.

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

 

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان


فعالیت‌های بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در کرج

فعالیت‌ها و بازی‎های مناسب برای تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به صورت آنلاین (ESL)

اگر کارهای جذاب و جالبی که در آن‌ها زبان ‎آموزان بتوانند شرکت کنند، انجام دهید. تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به صورت آنلاین بسیار آسان است. در ادامه می‌توانید تعدادی از آن‌ها را که برای تدریس به صورت آنلاین انتخاب کرده‌ایم،  مطالعه کنید.

 

1.    اجرای نمایش

 اجرای نمایشاگر زبان‎‌آموز شما انگلیسی را برای هدف خاصی می‌خواند. هدفی مثل مسافرت، توانایی مکالمه با بیمار در مقام یک پزشک، پرستار یا دندان‌پزشک را دنبال می‌کند. یا اینکه هدف زبان‌آموز, توانایی پاسخگویی به مشتریان در مقام یک بانکدار یا مهماندار هواپیما و غیره است. به منظور بالا بردن سطح یادگیری, نمایش‌هایی را برای اجرا در نظر بگیرید.

 

 

زبان‌آموزان می‌توانند نقش خود را بازی کنند و شما هم به عنوان مشتری، مراجعه‌کننده برای مهاجرت یا پزشک، ایفای نقش کنید. مسائل را با هم مخلوط کنید و مشکلات مختلفی را مطرح کنید و همین‌طور پاسخ‌های متفاوتی ارائه کنید. هدف این است به زبان‌آموز کمک کنید, اعتماد‎ به نفس خوبی برای چیزهایی که در دنیای واقعی با آن‌ها مواجه هستند, به دست بیاورند.


2.    تمرین دیکته

یک راه ساده برای تمرین مهارت‌های شنیداری و نوشتاری و همچنین مهارت در هجی کردن و نقطه‌‎گذاری، انجام تمرینات دیکته است. شما می‎توانید یک متن یا جمله‌های تکی را دیکته کنید. برای مبتدیان بهتر است با دیکته کلمات مستقل شروع کنید.


3.    دیکتوگلاس

این یک فعالیت چالش برانگیز شنیداری است که می‌توانید از آن برای تدریس زبان انگلیسی (ESL) به صورت آنلاین استفاده کنید. در این فعالیت شما باید نوعی متن را انتخاب کنید و به صورت سریع‌تر از معمول، آن را بخوانید. زبان‎ آموزان باید از آنچه می‎ شنوند, یادداشت برداری کنند. سپس متن را دوباره بخوانید و در آخر زبان‌آموزان باید چیزی را که شنیدند, بنویسند یا بگویند.

 

4.    تمرین جملات درست نادرست

این یک فعالیت سریع دوره کردن است که شما می‎توانید در بهترین آموزشگاه آنلاین زبان به کار ببرید. در‌واقع, شما می‌توانید جملاتی بسازید که برخی از آن‌ها درست هستند و بعضی دیگر نادرست هستند. زبان‌آموزان باید جملات نادرست را پیدا کنند و تغییرات لازم را روی آن‌ها انجام دهند. علاوه بر این, می‌توانید از آن به عنوان تمرین و دوره در کلاس آنلاین زبان خودتان استفاده کنید. همچنین, این فعالیت یک تکلیف عالی برای خانه هم هست.


5.    استفاده از فیلم برای تدریس

 استفاده از فیلم برای تدریس

اگر در بهترین آموزشگاه آنلاین زبان دانش‌آموزانی دارید که عاشق تماشای فیلم هستند. بهتر است, از فیلم های کوتاه و بلند به زبان اصلی استفاده کنید. در همه جا انواع گوناگونی از فیلم‎های کوتاه و بلند موجود است که می‌توانید انتخاب کنید. 
به همراه فیلم های آموزش زبان تعداد زیادی تمریناتی هست که همراه با آن‌ها می‎توانید استفاده کنید. برای تدریس آنلاین، این امکان وجود دارد که بعضی از فیلم‎های کوتاه را همراه با هم ببینید. با این حال بهتر است, زبان آموزان قبل از کلاس فیلم را تماشا کنند. سپس در کلاس زبان در مورد چگونگی فیلم بحث کنید. در آخر تکالیفی نوشتاری را بر اساس فیلم ها برایشان در نظر بگیرید.

 


6.    تصحیح و غلط‌گیری

یک فعالیت خوب در بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در کرج برای بهبود مهارت‌های نوشتاری زبان‎‌آموزان، تمرکز بر تصحیح و غلط‌گیری است. این مهارت بسیار مهمی است که اغلب نادیده گرفته می‎شود زیرا همیشه این معلم است که اشتباهات را تصحیح می‎کند. دو راه حل برای بهبود مهارت‌های نوشتاری زبان‎‌آموزان وجود دارد. اولین راه حل این است که به زبان‌آموزان پاراگرافی بدهیم که دارای اشتباه است و از آن‌ها بخواهیم تا اشتباهات را تصحیح کنند. روش دیگر این‌که به زبان‌آموزان آموزش دهیم که چگونه اشتباهات نوشته‌ی خودشان را تصحیح کنند. 


7.    برنامه‌ی روخوانی دروس

خارج از تمام مهارت‌هایی که در تدریس آنلاین زبان انجام می‌شود. مهارت خواندن است؛ زیرا چیزهای زیادی می‌توان از خواندن به دست آورد و فقط این نیست که از زبان‌آموزان بخواهیم تا از روی درس بخواند. یک پاراگراف اگر از متن درسی که به خوبی تنظیم شده است، انتخاب شده باشد، می‌تواند خیلی مفید باشد.


8.    فعالیت‌هایی با موضوع پیش‌بینی

یکی از موضوعات جذاب برای تدریس آنلاین زبان، صحبت کردن در مورد پیش‎بینی‌ها در مورد آینده است. وقت آن رسیده است که گوی پیش‎گویی خود را بیرون بیاورید! 


9.    آخرین خبرها

آخرین خبرهابگذارید برای یک دقیقه به دنیای واقعی برگردیم. اگر مدرس زبان انگلیسی هستید و چیزی از Breaking News English نمی‌دانید، الآن زمان آن رسیده است که با آن آشنا شوید. در اینجا نکات طلایی برای تدریس پیدا می‌کنید.

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در کرج آموزشگاهی است که اطلاعات خود را به روز رسانی می‌کند. در این بخش داستان‌های جدیدی برای سطوح مختلف موجود است به همراه برنامه درسی مفصل و درس‌های کوچکی که من آن‌ها را ترجیح می‎دهم و فقط دو صفحه هستند و کاملاً می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد.

 

در کلاس‌های آنلاین می‌توانید از زبان‎آموزان بخواهید پیش از کلاس مقاله را بخوانند و یا آنکه در طول کلاس با یکدیگر آن را بخوانند. سپس تعداد بسیاری از سؤال‌های بحث بر‎انگیز و فعالیت‌هایی که تمرکزشان روی واژگان است و همچنین چیزهای بیشتری پیش روی شماست. همچنین می‌توانید تکالیف نوشتاری برای انجام در خانه به زبان‎آموزان بدهید یا حتی از آن‌ها بخواهید فعالیت‌هایی را در مورد درس انجام دهند که نتوانستید در کلاس، آن‌ها را انجام دهید.


10.    روزنامه نگاری، یک فعالیت نوشتاری تدریس انگلیسی

یکی از بهترین تکالیف درسی برای انجام در خانه برای تدریس آنلاین انگلیسی به عنوان زبان دوم این است که از زبان‌آموزان بخواهید یک روزنامه درست کنند. این کار ساده‌ای است که به زبان‌آموزان کمک می‎کند تا مهارت نوشتاری خود را خیلی بهبود ببخشند. نکته کلیدی این است که زبان‌آموزان این تمرین را بر مبنای امور روزمره که بسیار هم عالی است، انجام دهند. 


11.    جملات درهم

هنگام تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین، صرف کردن وقت برای کار بر روی ساختار جمله، تمرین بسیار مفیدی است. من دوست دارم این کار را با زبان‌آموزان مبتدی خود انجام دهم. تعدادی جمله روی یک کاغذ بنویسید اما ترتیب کلمات را در آن‌ها به هم بریزید. سپس از زبان‌آموزان بخواهید آن جملات را مرتب کنند.


12.    تمرینات انگلیسی تجاری

تمرینات انگلیسی تجاریاگر مشغول تدریس انگلیسی تجاری به صورت آنلاین هستید، حتماً لازم است که سری به بخش Business English Pod بزنید. این تمرین برای مهارت‌های شنیداری خیلی مفید است و با آن‌که باید برای آن هزینه پرداخت می‌کنید. معمولاً, می‌توان چیزهای زیادی هم در آنجا به صورت رایگان پیدا کرد. این تمرین تا حدودی همه چیز از نوشتن ایمیل تا مذاکره‌های تلفنی را در برمی‎گیرد.

 

 

 


13.    برنامه مکالمه‌ی زبان انگلیسی (با تم تلویزیونی)

یک فعالیت خوب برای تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین در بهترین آموزشگاه آنلاین زبان، استفاده از برنامه درسی مکالمه مانند این برنامه با موضوع تلویزیون است. در نهایت تمام زبان‌آموزان می‌خواهند مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود را تقویت کنند که این فعالیت، روشی خوب برای رسیدن به این هدف است. خبر خوب که این تمرین، هرآن چه که شما در یک کلاس یک یا دوساعته برای زبان‌آموزان متوسط یا پیشرفته نیاز دارید را دارا است. 


14.    کتاب‌های مخصوص بزرگسالان به زبان انگلیسی

وقتی صحبت از تدریس زبان انگلیسی می‌شود، روش‌های تدریس گوناگونی وجود دارد. برخی از مدرسان مواد آموزشی را از منابع گوناگونی کنار هم قرار می‎دهند. بنابراین, استفاده از یکی از کتاب‌های مخصوص چهار مهارت زبانی و تدریس آن بر اساس روش‌های تدریس، موضوعی است که باید به آن پرداخته شود. اگر زبان‌آموزان می‌خواهند به‌طور کلی مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. به طور مثال, نگران یادگیری انگلیسی تجاری یا امتحان تافل نیستند، این مورد می‌تواند برای آن‌ها انتخاب خوبی باشد. 


15.    یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین در سایت British council

وب‌سایت British Council منبعی غنی هم برای زبان‌آموزان و هم برای مدرسان به شمار می‌رود. در این سایت فعالیت‌هایی از فعالیت نوشتاری گرفته تا فعالیت‌های گفتاری و انگلیسی تجاری و موارد دیگر موجود است. برای تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین، این امکان وجود دارد که از برخی از این مواد آموزشی در کلاس خود استفاده کنید. یا می‌توانید برخی از آن‌ها را به عنوان تکلیف خانه به زبان‌آموزان ارائه کنید.


16.    فعالیت‎های مربوط به تبادل نظرات

 فعالیت‎های مربوط به تبادل نظراتیکی از فعالیت‌های موردعلاقه برای تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین، فعالیت‌هایی هستند که شامل تبادل نظرات می‌شوند. این‎گونه فعالیت‎ها، به روش خوبی سبب ایجاد خلاقیت می‌شوند. انتخاب خوبی برای مصاحبه و فعالیت های که هیجان‌انگیز هستند. چیزهای زیادی هست که در به کارگیری فعالیت‎های مربوط به تبادل نظرات به آن نیاز دارید.

 

 

 

17.    دروس بر طبق اتفاقات جاری

یک برنامه درسی خوب و کامل برای انجام مکالمه‌های جدی، انجام مکالمه در خصوص اتفاقات جاری است. این برنامه برای نوجوان‌ها و بزرگسالانی طراحی‌شده است که در سطح متوسط یا پیشرفته هستند. این برنامه شامل موارد ذیل می‎شود:

 

  •     پرسش‎هایی برای تمرین کردن
  •     چالش واژگانی
  •     اصطلاحات و عبارات
  •     سؤال‌های مکالمه
  •     تندنویسی (این تمرین برای تکلیف خانه مناسب است)


18.    فعالیت آنلاین حذف موارد ناهماهنگ

فعالیت آنلاین حذف موارد ناهماهنگحذف موارد ناهماهنگ برای آموزش زبان انگلیسی, یک تمرین ساده و سریع است. روش کار به این صورت است که شما فهرستی از چهار چیز ارائه می‌کنید که یکی از آن‌ها با بقیه هماهنگ نیست. زبان‌آموزان باید آن را انتخاب کنند و به شما بگویند که چرا آن را انتخاب کرده‌اند. مثال:

Apple, banana, orange, eggplant

بیشتر زبان‌آموزان eggplant را انتخاب می‌کنند و بازخورد بهتری نشان می دهند. بنابراین برای انجام این تمرین ممکن است, زبان‌آموزان پاسخ‎های متفاوتی ارائه دهند که همگی مورد قبول باشد. 


19.    بازی‌ها و فعالیت‌های روزمره

یکی از جالب‎ترین موضوعاتی که من دوست دارم در کلاس‌های خصوصی انگلیسی خود در مورد آن‌ها صحبت کنیم، فعالیت‌های روزمره است. البته در نهایت هر کسی انتخاب خود را مثلاً برای فعالیت های زمان بیدار شدن از خواب دارد. 


20.    فعالیت نوشتاری گروهی

این فعالیت گروهی سرگرم کننده را با زبان‌آموزان خود امتحان کنید. هرکسی باید در یک تلاش گروهی برای گفتن یک داستان شرکت کند. هرکسی باید یک خط جدید به داستان اضافه کند. می‌توانید از گوگل و یا هر پلتفورم دیگری برای تدریس استفاده کنید.


21.    فعالیت خوانداری

فعالیت خوانداری

اگر به دنبال یک فعالیت ساده و سریع برای خواندن هستید، این فعالیت برای دوره کردن واژگان و یافتن نزدیک‌ترین معنی مناسب است. زبان‌آموزان باید جمله‌ای را پیدا کنند که شباهت بیشتری با جمله مورد نظر دارد. این تمرین برای انجام در کلاس یا به صورت آنلاین خیلی ساده است. بهترین آموزشگاه زبان در کرج, تمرینات مستمر زبان انگلیسی را به صورت آنلاین به زبان‌آموزان ارائه می دهد.

 

 


22.    مباحثه در بهترین آموزشگاه آنلاین زبان

اگر می‎خواهید به مهارت گفتاری و مهارت‌های تفکر انتقادی زبان‌آموزان خود کمک کنید، بحث درباره موضوعی جالب یا بحث برانگیز را در کلاس راه بیندازید. البته, موارد خنده‌دار و طنز هم برای بحث وجود دارد. مباحثه در بهترین آموزشگاه آنلاین زبان مهارت های شنیداری و گفتاری زبان‌آموزان را تقویت می کند.


23.    کتاب دیالوگ‌های مکالمه پیشرفته انگلیسی

اگر زبان‌آموزان شما به دنبال بهبود مهارت‌های مکالمه‌ای خود با استفاده از یادگیری عبارات و اصطلاحات بیشتر هستند، این کتاب را که مملو از دیالوگ‌های انگلیسی آمریکایی است را به آن‌ها توصیه کنید.

این فعالیت‌ها می‌تواند آموزشگاه شما را به بهترین آموزشگاه آنلاین زبان در کرج تبدیل کند و تدریس شما را بسیار جذاب کند. نظرات خود را از طریق کادر پایین برای ما ارسال کنید و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. به منظور دنبال کردن فعالیت های آموزشگاه زبان خزائلی به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 4.86 از 7 رای

تاریخ نشر: ۱۳۹۹/۹/۸ 11/28/2020 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/بهترین-آموزشگاه-آنلاین-زبان

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture