Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
69آموزش زبان انگلیسی حرفه ای
68چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در مدارس
67کلاس زبان انگلیسی
66جدیدترین متد آموزش زبان انگلیسی
65آموزشگاه زبان در کرج | آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج
64دوره انگلیسی Catch Up
63دوره‌های Reading and Writing
62دوره‌های ترمیک English Time
61دوره‌ Magic Time
60مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین
59کارگاه آموزش زبان
58 MESSY PLAY
57روش های مختلف برقراری ارتباط
56آموزش لباس پوشیدن به کودکان
55آداب و رسوم جشن سال نو در جهان
54اهداف آموزش پیش دبستانی
53کلاس پیش دبستانی
52آموزشگاه آنلاین زبان در کرج
51چرا یادگیری زبان انگلیسی سخت است
50ایجاد احساس امنیت در کودکان
49راه های کمک به استقلال کودکان
48سلامت عاطفی کودکان
47کودکان چگونه انگلیسی یاد می گیرند
46آموزش ورود به کلاس در Adobe Connect
45بهترین روش آموزش زبان به کودکان
44یادگیری کلمات انگلیسی
43آموزش انگلیسی در خانه برای کودکان
42بازی و کاهش استرس در کودکان
41آموزش زبان جدید به کودکان
40دلایلی که افراد نمی توانند زبان انگلیسی را به روانی صحبت کنند
39گرامر زبان انگلیسی برای مکالمه
38کتاب خواندن برای کودک
37انگلیسی زبان پرکاربرد بین المللی
36منشور اخلاقی انضباتی دانش آموزان
35راهنمای استفاده از سایت آموزشگاه خزائلی
34چیزهایی که والدین باید در مورد ویروس کرونا بدانند
33ویروس کرونا چیست
32 راهنمای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در محیط کار
31با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم
30راه های انتقال ویروس کرونا
29بهترین روش یادگیری زبان
28مشخصات یک مدرسه خوب
27ده ویژگی ممتاز یک مدرسه خیلی خوب
26آیا خواندن به زبان انگلیسی مشکل است
25چگونه مهارت خواندن را بهبود ببخشیم
24بهترین راه یادگیری زبان بدون کلاس
23چگونه می توانیم بهتر انگلیسی صحبت کنیم
22چرا کودکانمان گریه می کنند
21مقایسه حافظه آینده نگر و فرا حافظه افراد بهنجار
20یادگیری زبان از طریق مسافرت
19کتاب انگلیش تایم
18آموزش به کودکان درباره لمس خوب و لمس بد
17یادگیری لغات در متن
16یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی
15اشتغال مادران کودک زبان‌آموز
14انگلیسی استاندارد چیست
13ژان پیاژه
12فواید کتاب خوانی
11غلبه بر اضطراب جدائی در اولین روز مدرسه
10کتاب مجیک تایم
9آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان
8راز شگفت انگیز تربیت کودک خوش رفتار
7تئوری ها و نظریه های  رشد کودک
6روش های تربیت کودک نافرمان
5تربیت و پرورش کودک شاد و خوشحال
4حسادت بین کودکان
3کنترل عصبانیت و خشم
2آموزش دستشویی رفتن به کودکان
1کمک به کودکان ناتوان در یادگیری

بهترین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین در کرج

حتما شما هم به عنوان یک والد دغدغه‌مند به دنبال یافتن بهترین مهدکودک زبان بوده‌اید. به‌ویژه بعد از شیوع کرونا، تمام والدینی که به دنبال پیشرفت کودکانشان بودند، به کلاس‌های آنلاین روی آوردند. اما به نظر می‌رسید که انتخاب مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین بسیار سخت‌تر از کلاس‌های حضوری است. فراموش نکنید که ذات محتاط انسان، همیشه دربرابر پدیده‌های نوظهور گارد می‌گیرد.
اگر شما هم به هر دلیلی به دنبال مهدکودک دوزبانه‌ خوب در کرج هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. 

اطلاعات تکمیلی مهدکودک زبان را کلیک کنید.

 

 

مهد زبان انگلیسی آنلاین برای کودکان 3 تا 6 سال
در بهترین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین در کرج، محیط کلاس‌های مجازی برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی شده است. طراحی کلاس‌ها به گونه‌ای است که کودکان در خانه احساس کنند در کلاس درس حضور دارند. حس امنیت و گرمی خانه از شاخص‌های اصلی این دوره کودک است. همچنین بازی و سرگرمی، محور اصلی آموزش آنلاین زبان انگلیسی ما است.
مدرسین مهدهای غیر حضوری زبان، حس امنیت، اعتماد و آرامش را برای کودکان شما فراهم می‌کنند. مدرسین با تجربه مهدکودک زبان آنلاین در کرج، آموزش را در قالب بازی‌های طراحی شده برای کودکان انجام می دهند. آموزش زبان انگلیسی در قالب بازی و سرگرمی باعث می‌شود، بچه‌ها احساس نکنند در مدرسه و تحت آموزش هستند. بلکه این‌طور تصور کنند که در حال بازی و شادی در محیطی کاملاً انگلیسی زبان (زبان هدف) هستند.

 

مهد زبان انگلیسی آنلاین
 
تقویت مهارت‌های یادگیری


نکته حائز اهمیت در این گروه سنی، توجه ویژه به تقویت مهارت‌های یادگیری Motor Skills در کودکان است. مدرسین مهدکودک زبان آنلاین در کرج بر اساس طرح درس‌های تنظیم شده توسط کارشناسان برنامه‌ریزی تحصیلی و منابع معتبر آموزش دیده‌اند. آنها مهارت‌هایی نظیر خوب دیدن، خوب شنیدن و به طور کلی استفاده صحیح از حواس پنج‌گانه را آموزش می‌دهند. همچنین، مهارت‌های دست‌ورزی از قبیل طرز صحیح در دست گرفتن مداد و موارد دیگر را به درستی به کودکان منتقل کنند.
تمامی بازی‌های کودکان نظیر بازی‌های مونته سوری در خانه بازی و زبان هدفمند بوده و با هدف آموزش زبان در دستور کار مدرسین متخصص قرار دارد. هدف دوره زبان کودک آموزش غیر مستقیم و از طریق بازی و سرگرمی است.

 

موضوعات آموزشی مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین


مطالب مورد تدریس در بهترین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین در کرج برای کودکان 3 تا 6 سال گزیده‌ای از پرکاربردترین موضوعات مورد نیاز در این گروه سنی کودک است. مهارت‌های اجتماعی مثل حس همدلی، ارزش‌های اخلاقی و تربیتی، نکات بهداشتی و غیره از جمله طرح درس‌هایی هستند که کودکان در این دوره‌ها دریافت می‌کنند.
در کنار موارد مذکور، برنامه‌های تکمیلی پر از شادی و نشاط در قالب آموزش‌های ابتدایی مهارت‌های موسیقی، نقاشی، بازی‌های هدفمند ارائه می شوند. همچنین داستان خوانی، شعر، مکالمات روزمره، آشپزی، نمایش، خمیربازی و سفالگری، کاردستی و ... نیز وجود دارند. آموزش غیر مستقیم و ایجاد یک محیط واقعی برای درگیر شدن کودکان با زبان هدف در نظر گرفته شده است.


تفکیک گروه سنی


تفکیک گروه سنی و فیزیکی فرزندانمان در بهترین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین در کرج برای کودکان 3 تا 6 سال اهمیت زیادی دارد. دستور کار و برنامه‌ریزی مدرسه زبان خزائلی، اصل را بر تفکیک گروه سنی و فیزیکی قرار داده است. چرا که در این برنامه آموزشی، بچه‌ها فعالیت‌های فیزیکی مختلفی انجام می‌دهند که به عنوان مثال می‌توانیم به حرکات ورزشی و بازی‌های گروهی اشاره کنیم. بنابراین، کلاس‌بندی‌ها به صورتی انجام می‌شود که یک محیط مجازی امن و شاد برای کودکان همسن فراهم آید.


کلاس‌های آنلاین


 کلاس‌های غیرحضوری در بهترین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین در کرج، باید همان جذابیت‌های کلاس‌های حضوری را داشته باشد. با توجه به این که کلاس‌ها مجازی برگزار می‌شوند و برای جلوگیری از خستگی، کودکان باید زمان کمتری در کلاس حضور داشته باشند. بنابراین, در هر جلسه یک ساعت کودکان را درگیر آموزش زبان انگلیسی می‌کنیم. شایان ذکر است که آموزش مجازی نیز تمام مباحث کلاس‌های حضوری را  با همان جذابیت دربرمی‌گیرد.
امر آموزش در مهدکودک زبان آنلاین در کرج، بحث پیچیده و تخصصی است. در دوره‌های آنلاین روش‌های علمی و نظریه‌های اثبات شده روز دنیا مدنظر کارشناسان برنامه‌ریزی مدرسه زبان خزائلی قرار می‌گیرند.
در اینجا با برخی از این نظریه‌ها و روش‌های علمی آشنا می‌شویم. لطفاً کلیک کنید:


CLIL
NLP
TPR
PYP


نحوه آموزش آنلاین انگلیسی به کودکان

زبان‌آموزان بزرگسال با اراده خود به یادگیری زبان می‌پردازند. در حالی‌که، زبان آموز کودک به انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارد. هیچ چیزی مانند یادگیری از طریق بازی و تعاملی جذاب با مدرس در کودکان ایجاد انگیزه نمی‌کند. دنیای کودکان ساده‌تر و یک‌رنگ‌تر از دنیای بزرگسالان است. پس با کمی خلاقیت از طرف شما و موسسه زبان، به آسانی می‌توانید آن‌ها را برای حضور در کلاس آنلاین آماده کنید.
در ادامه این بخش، تعدادی از تکنیک‌های مهم آموزش برای رسیدن به این هدف آورده شده است. مطمئن باشید آگاهی از آن‌ها به شما در پیدا کردن بهترین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین کمک می‌کند.

آهسته صحبت کنید
بزرگسالان تمایل دارند اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاه‌تر در اختیار آن‌ها قرار دهید. درحالی‌که کودکان به زمان بیشتری برای پردازش اطلاعات و هماهنگی در مکالمه نیاز دارند. مدرسین مهدکودک زبان آنلاین باید از جملات کوتاه‌تری برای مکالمه انگلیسی با کودک استفاده کند. 


در واقع آن‌ها باید با سرعتی آهسته و مکث‌های منظم با کودکان صحبت کنند. زبان‌آموزان خردسال باید زمانی برای پیگیری کلمات و سوال پرسیدن، داشته باشند. مربی مهدکودک زبان باید از داد زدن و صحبت کردن با تن صدای بالا خودداری کنند. کودکان مشکلات شنوایی ندارند، فقط به زمان بیشتری برای پردازش کلمات نیاز دارند.


مدرسین مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین باید توجه داشته باشند که کودکان فقط یک یا دو مرحله از دستورالعمل‌های شفاهی را به یاد می‌آورند. به همین دلیل، آنها باید آموزش آنلاین زبان انگلیسی را به مراحل کوچک‌تر تقسیم کنند. یا اگر در مورد مفاهیم پیچیده صحبت می‌کنند آنها را به بخش های کوچکتر تقسیم کنند. تقسیم‌بندی و تفکیک مفاهیم به بهبود طبقه‌بندی اطلاعات و تقویت حافظه کودکان کمک می‌کند. پس از اتمام یک درس کامل، بهتر است چندین دسته برای مرور ترکیب شود.

 

وسایل کمک بصری در مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین


بعضی کودکان یادگیرنده بصری هستند و گوش دادن یا خواندن به تنهایی پاسخ‌گو نیست. استفاده از وسایل کمک بصری در مهدکودک زبان در کرج به ایجاد سرنخ‌های بیشتر برای حفظ اطلاعات در حافظه کودک کمک می‌کند. حتی یک عروسک کوچک برای خواندن آهنگ یا تعریف کلمات و واژگان به خاطره‌انگیز شدن مطالب برای زبان‌آموزان خردسال کمک می‌کند.

 

لوازم صوتی و تصویری در مهد کودک زبان آنلاین در کرج


حتی داشتن صدایی عالی، با گذشت زمان برای کودک یکنواخت می‌شود. لوازم صوتی و تصویری کمک می‌کند آموزش زبان انگلیسی را به روش‌های جدید و جالب ارائه شود. به طور مثال، آهنگ خواندن یا یک مکالمه انگلیسی ویدیویی می‌تواند تاثیر چشمگیری در آموزش داشته باشد. مدرس زبان کودک شما باید کلمات و عبارات را با سرعت و هجی درست تلفظ کند.

 

کشف علایق کودکان

 

بهترین مهد کودک زبان آنلاین در کرج از کشف علایق کودکان برای بهبود مهارت زبان انگلیسی آن‌ها کمک می‌گیرد. برای رسیدن به این هدف، معلم زبان کودک سرگرمی‌ها، شخصیت‌های کارتونی یا فیلم‌ها، غذاها و رنگ‌های مورد علاقه او را می‌شناسد. بنابراین می‌تواند در زمان آموزش زبان انگلیسی از موارد مورد علاقه کودک به عنوان مثال یا بخشی از درس استفاده کند. به طور مثال، کلمات را برای کودکی که رنگ صورتی را دوست دارد روی کاغذ یا پس‌زمینه اسلاید صورتی بنویسند.
جوایز برای زبان‌آموزان مهدکودک
بهتر است برای زبان‌آموزان مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین جوایزی مانند: ستاره‌ها و برچسب‌های دیجیتال در نظر گرفته شود. کودکانی که با دقت درس را دنبال می‌کنند، می‌توانند کمی از جواب سوالات را جایزه بگیرند یا یک آهنگ جدید آموزش ببینند.

جوایز برای زبان‌آموزان مهدکودک

برای زبان‌آموزان مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین جوایزی مانند: ستاره‌ها و برچسب‌های دیجیتال در نظر بگیرید. کودکانی که با دقت درس را دنبال می‌کنند می‌توانند کمی از جواب سوالات را جایزه بگیرند یا یک آهنگ جدید آموزش ببینند.

معلم زبان مهربان

کودکان معلم سخت‌گیر نمی‌خواهند. آن‌ها به معلمی برای مکالمه‌های زبان انگلیسی حتی با اشتباهات کودکانه نیاز دارند. مدرسین مهد کودک زبان آنلاین در کرج برای ارتباط با کودک، لباس‌های رنگارنگ و شاد می‌پوشند. زیرا صدای کودکانه یا خنده‌دار، اطلاعات اغراق‌آمیز زمان آموزش مطالب دشوار به یادگیری زبان انگلیسی کودک کمک می‌کند.

تاثیر لبخند و چهره شاد مدرس زبان کودک

یک لبخند ساده به کودکان نشان می‌دهد که از آموزش به آن‌ها رضایت دارید. در صورتی‌که از ویس و پیام صوتی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاه می‌‌شود، شادی و خنده باید در صدای مدرس زبان نمایان باشد. هیچ‌وقت نباید تاثیر انرژی و گرمای کلام را فراموش نکنید.


کلام آخر


بسیاری از والدین به دلایل مختلف به دنبال مهدکودک زبان انگلیسی آنلاین هستند. به نظر می‌رسد پیدا کردن بهترین مهدکودک زبان آنلاین چالش‌برانگیزتر از مهدکودک حضوری است. برای حل چنین مسئله‌ای بهتر است ویژگی‌های یک مهدکودک آنلاین دوزبانه را بشناسید. دراین صورت در جستجوی خود برای رسیدن به هدف لیستی برای ارزیابی مهدهای زبان انگلیسی آنلاین در کرج خواهید داشت. حالا زمان آن است که با دانشی که به دست آورده‌اید، با خیالی آسوده بهترین‌ها را برای فرزند خود به ارمغان بیاورید.
جهت ثبت نام در دوره های بهترین آموزشگاه زبان در گودردشت کرج اینجا را کلیک کنید.

 


Refrence:

نویسنده:

امتیاز: 5 از 1 رای

تاریخ نشر: ۱۴۰۰/۳/۱۲ 6/2/2021 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/مهد-زبان-انگلیسی-آنلاین

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture