Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
51بهترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی
50نحوه تولید حروف بی صدا و صدادار
49الفبای آوایی
48سطوح زبان انگلیسی
47واژه سازی و اصطلاحات لغوی
46کلمات چگونه شکل گرفته اند
45معنی کلمات چیست
44بعد اسم چه می آید
43تدریس عبارات اسمی
42Introducing nouns
41Multi_word phrasal verbs Teacher Knowledge
40Teacher Knowledge Auxiliaries Modals
39Teaching verbs Teacher Knowledge
38Aspect Teacher Knowledge
37Verb tenses Teacher Knowledge
36پرسش سوال Teacher Knowledge
35 clauses Teacher Knowledge
34ساختار جمله بندی Teacher Knowledge
33Teacher Knowledge
32تکنیک ان ال پی برای یادگیری زبان
31آموزش محتوا محور زبان
30بهترین روش یادگیری املای زبان انگلیسی
29مهارت ترجمه تخصصی
28بهترین روش آموزش زبان به کودکان چیست
27کتاب Got it
26ویژگی بهترین معلم زبان انگلیسی
25فواید یادگیری زبان برای مغز
24راهکارهای ایجاد محیطی مثبت برای یادگیری
23ده دیدگاه متفاوت برای تدریس زبان در شرایط متفاوت
22ارزیابی یادگیری AFL
21بازی با کلمات انگلیسی
20بازیهای نمایشی
19آموزش انگلیسی با کاردستی
18چه چیز یک معلم را موفق می کند
17محیط آموزش زبان انگلیسی
16American English File
15چگونه یک معلم زبان باشیم
14توانش زبانی کنش زبانی
13بهترین آهنگ‌های انگلیسی برای یادگیری زبان
12اختلال پردازش حسی
11خرید کتاب Hey There
10کلمات کمیت در انگلیسی
9راهکار ایجاد محیطی امن برای یادگیری
8ورزش و فعالیت بدنی در کلاس زبان
7آموزش زبان از طریق رقص بخش اول
6آموزش مبتنی بر بازی در سیستم آموزشی مدرن
5چگونه به کودکان انگلیسی درس بدهیم
4تدریس زبان در خارج از کشور
3شش راهکار برای تدریس آنلاین
2ترفندها و راهکارهای تدریس در مهدکودک
1داستان های انگلیسی کودکان

تدریس زبان در خارج از کشور

تدریس زبان در خارج از کشور رواج چشمگیری داشته است, هرسال ده‌ها هزار نفر برای تدریس انگلیسی به خارج می‌روند. پیر و جوان، به دلایل زیادی به خارج می‌روند: یادگیری یک فرهنگ جدید، تهیه‌ی مقداری پول برای مسافرت، ماجراجوئی یا برای این‌که چیز تازه‌ای را تجربه کنند. مدت زمانی‌که برای تدریس انگلیسی در آسیا گذراندم، زندگی‌ام را خیلی تغییر داد.

در تایلند و تایوان یاد گرفتم که می‌توانم دوستانی پیدا کنم و زندگی جدیدی را در محیطی غریبه، آغاز کنم. در عین حال می‌توانم در فرهنگی متفاوت رشد کنم و به آن عادت کنم. این به من اعتماد به نفسی داد که هیچ‌چیز دیگری تا آن موقع چنین اعتماد به نفسی، به من نداده بود.

از قرار معلوم، هنوز میلیون‌ها مکان برای تدریس زبان انگلیسی وجود دارد. اما بهترین کشورها برای تدریس زبان انگلیسی کجا هستند؟ در کدام کشورها می‌توان بهترین تجربه، درآمد و سود را داشت؟

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

 

تدریس زبان در خارج از کشور

 

نویسنده: Nomadic Matt Blog
مترجم: رؤیا کریمی جنابی

 

بهترین کشور‌ها برای تدریس زبان انگلیسی

تدریس زبان در کره‌ی جنوبی

کره‌ی جنوبی اگر بهترین کشور برای تدریس زبان انگلیسی نباشد، یکی از بهترین‌های تدریس زبان در خارج از کشور است. در آنجا مشاغل فراوانی با حقوق بالا ماهی ($2000_5000 USD)، مزایای عالی، مثل پاداش اتمام قرارداد، بیمه‌ی درمانی، مسکن رایگان و پرداخت هزینه‌ی بلیط هواپیما، موجود است. بسیاری از فارغ‌التحصیلان اخیر دانشگاه، به جهت کسب درآمد، مزایا و این حقیقت که کره، بسیاری از معلمین تازه‌کار را به کار می‌گیرد، تمایل به رفتن به کره دارند.

اگر هیچ تجربه‌ای در تدریس ندارید، این یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. به‌عنوان مکانی برای زندگی، کره چیزهای زیادی دارد: کشوری ارزان است، غذاهایی لذیذ و مردمی مهربان دارد. علاوه بر این، تعداد زیادی از مهاجران جوان را در آنجا پیدا می‌کنید. از آنجایی که در کشوری با چنین هزینه‌ی زندگی پایینی با درآمد بسیار بالا می‌توان زندگی کرد. اکثر کسانی که آنجا را ترک می‌کنند، بخش قابل ملاحظه‌ای از بدهی‌های خود را پرداخت کرده‌اند! شما می‌توانید به راحتی بعد از یک سال تدریس با وام‌های تسویه شده (مربوط به مدرسه‌یا غیر از مدرسه) و پول برای سفر، از این کشور خارج شوید.

 

تدریس زبان در ژاپن

شهرت ژاپن برای مشاغل خوب، این کشور را مانند کره‌ی جنوبی، برای بسیاری از مردم، جذاب کرده است. اگرچه سال‌های پول‌ساز تدریس راحت و به دست آوردن پول نقد سریع در ژاپن طولانی است. اما کسانی که بخواهند حداقل یک سال در آنجا بمانند، معمولاً می‌توانند مقدار زیادی پول پس‌انداز کنند. چون بخش زیادی از حقوق شما صرف هزینه‌ی زندگی می‌شود، مخصوصاً در توکیو، برنامه‌های زیادی در آنجا هست (مثل برنامه‌ی JET دولت) که برای معلمین تمام‌وقت، مزایای سخاوتمندانه و پاداش اتمام کار قائل می‌شود. به‌علاوه، ژاپنی‌ها مردمی بسیار مؤدب و مهربانند، غذاهای بسیار عالی و فرهنگی منحصر به فرد دارند. ژاپن یکی از کشورهای مورد علاقه‌ی من در دنیاست.

 

تدریس زبان در خاورمیانه

خاورمیانه بسیاری از معلمین را به دلیل حقوق پرداختی بالا وسوسه می‌کند. کشورهای خاورمیانه حقوق بسیار بالایی (تا $80000 USD در سال برای یک معلم با تجربه) پرداخت می‌کنند. مزایای زیادی دارند در آنجا مالیاتی وجود ندارد. یک معلم می‌تواند بعد از یک سال با تقریباً $50000 USD به کشور خود بازگردد؛ اما آنجا، جایی برای کسانی نیست که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. این کشورها به معلمین دارای مدرک و مجرب نیاز دارند. اگر نتوانسته‌اید در کشور خود در یک مدرسه‌ی دولتی درس بدهید، شانس زیادی برای گرفتن شغل معلمی در این نقطه از جهان ندارید. به همین دلیل، بیشتر معلم‌ها در آنجا جا افتاده‌اند، مسن‌تر هستند و خانواده دارند. دوبی، قطر و ابوظبی مشهورترین مکان‌ها برای تدریس هستند.

 

تدریس زبان در تایلند

تایلند با هزینه‌ی پایین زندگی، هوای گرم و خوب، سواحل استوایی، غذاهای بسیار لذیذ و فضای مهمانی، بسیاری از معلمین تازه‌کار و جوان را به خود جذب می‌کند. بسیاری از معلم‌های زبان مدارس مسافران قبلی‌ای هستند که به دنبال پس‌انداز برای سفرهای بعدی خود هستند. همچنین, مسافرانی که فکر می‌کردند دارند این کار را انجام می‌دهند اما هیچ‌گاه تایلند را ترک نکردند. حقوق‌ها در تایلند آن‌قدر زیاد نیست (ماهی $1000_2000 USD)، مگر این‌که بانکوک یا در یک مدرسه‌ی بین‌المللی تدریس کنید. بنابراین، تدریس در تایلند پول زیادی به همراه ندارد اما چیزهای دیگری دارد: سهولت در به دست آوردن کار، غذا، مکان‌های سرگرم‌کننده، هوا و چیزهای دیگری که در این بین هستند. تایلند یکی از بهترین مکان‌ها برای معلم‌های تازه‌کار و جوان، خصوصاً در شهرهای بزرگ است, چون شما می‌توانید به‌خوبی در آن جا بیفتید.

 

تدریس زبان در چین

هرچه چین مشهورتر می‌شود، نیازش به معلم‌های زبان افزایش می‌یابد و افراد بیشتری نیاز دارند که انگلیسی را برای کارشان بلد باشند. علاوه بر این، فرهنگ هم باعث می‌شود روی یادگیری زبان تأکید شود. به همین دلیل، چین یکی از مکان‌هایی است که به راحتی می‌توان در آن کار پیدا کرد. مهم نیست که به کجا می‌روید، شما می‌توانید کار پیدا کنید حتی اگر شهرهای پکن و شانگهای اشباع‌شده باشد. شما می‌توانید پول زیادی (بیش از$3000 USD در ماه) از تدریس زبان انگلیسی در آنجا به دست بیاورید. همچنین خیلی از مشاغل پاداش اتمام قرارداد، مسکن رایگان، غذای رایگان و هزینه‌ی بلیط هواپیما را هم ارائه می‌کنند. چین نماد دنیای جدید است و کشوری است که در معرض تغییر همیشگی قرار دارد. مکان خوبی است برای معلم‌هایی با قابلیت‌های بسیار، آنجا برای هر کس چیزی وجود دارد.


تدریس زبان در پراگ

ظاهراً پراگ منبعی مملو از مشاغل تدریس زبان در خارج از کشور است. شهر از نظر اندازه در سال‌های اخیر بزرگ‌شده است و تعداد زیادی از مهاجران و تکنولوژی‌های تازه تأسیس را به خود جذب کرده است که فرصت‌های شغلی بی‌شماری را برای معلم‌ها ایجاد کرده است. درحالی‌که گرفتن کار در مدارس دولتی یا دانشگاه‌ها خیلی سخت است، مدارس زبان زیادی در شهر هستند که می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. حقوق در آنجا به‌اندازه‌ی کشورهای دیگر، بالا نیست و مزایای کمی دارد, خصوصاً اگر بخواهیم با آسیا و خاورمیانه مقایسه کنیم. اما در پراگ در چند قدمی هرجایی در اروپا قرار دارید (می‌توانید از پراگ به‌عنوان یک مرکز بسیار عالی برای کشف قاره‌ی اروپا استفاده کنید). این شهر یکی از زیباترین، پرهیجان‌ترین، سرگرم‌کننده‌ترین و رو به رشدترین شهرهای اروپاست.

 

تدریس زبان در اسپانیا

در سال‌های اخیر (صرف نظر از رکود اقتصادی)، اسپانیا تبدیل به یکی از مکان‌های اولیه تدریس زبان در خارج از کشور شده است. در آنجا مشاغل زیادی وجود دارد و دولت هم برنامه‌ی فعالی برای جذب معلم‌ها دارد ویزای شما به منزله‌ی این است که می‌توانید به راحتی به سرتاسر اروپا سفر کنید. همچنین فرصت‌های زیادی برای تدریس خصوصی هم در آنجا وجود دارد. ممکن است مزایای شغلی زیادی به شما تعلق نگیرد. اسپانیا در مقایسه با آسیا و خاورمیانه حقوق بالایی تعلق نگیرد، اما حقوق دریافتی برای زندگی کافی است.

 

تدریس زبان در تایوان

تایوان یکی دیگر از بهترین کشورها برای تدریس زبان در خارج از کشور است. این کشور فرصت‌های شغلی زیاد (اگرچه تدریس زبان انگلیسی برای کودکان است)، حقوق بالا، مزایایی نظیر کره‌ی جنوبی و چیزهای زیاد دیگری که معلم‌های جوان می‌خواهند, دارا است. در این کشور اهمیت زیادی به یادگیری انگلیسی داده می‌شود و شما می‌توانید در کنار شغل ثابت و دائمی خود، فرصت‌های شغلی معلم خصوصی مستقل داشته باشید. در آنجا دوستان فوق‌العاده‌ای پیدا کردم و به فرهنگی عادت کردم که تحت تأثیر فرهنگ غرب نبود.

 

کریگز برای تدریس زبان در خارج از کشور

آیا نمی‌خواهید همه‌جا با " کریگز " لیست (Craigslist) یک کار رسمی داشته باشید یا نمی‌خواهید مدت زیادی در یک مکان بمانید؟ در وبلاگ کریگز لیست آگهی بدهید و بگذارید مردم بفهمند که شما به‌عنوان یک معلم خصوصی یا برای انجام مکالمه در دسترس هستید. بیشتر مردم فقط می‌خواهند کسی را داشته باشند که با آن‌ها صحبت کنند تا بتوانند یاد بگیرند که به زبان مورد نظرشان چطور صحبت کنند. به جای آن‌که از کتاب یا درس‌های آنلاین یاد بگیرند آن‌ها کمتر به قوانین دستوری زبان اهمیت می‌دهند. همچنین بیشتر می‌خواهند بدانند چه چیزی باید بگویند و کجا باید آن را بگویند.
پس یک آگهی پست کنید با عنوان: خوردن قهوه با یک آشنا و به این وسیله پول نوشیدنی‌های خود در طول سفرتان را تهیه کنید. من در زمان تدریس خود در خارج، خیلی اوقات سرگرم‌کننده‌ای داشتم. تجارب خوبی در سفر برای تدریس زبان در خارج از کشور داشتم که به من چیزهای زیادی در مورد خودم یاد داد.
 شما با زندگی کردن در یک فرهنگ دیگر، نگرش‌های تازه‌ای به زندگی پیدا می‌کنید. در عین حال فرصت این را دارید که درجایی که زبان انگلیسی‌ به‌عنوان زبان اصلی آن‌ها نیست. انگلیسی تدریس کنید و هرچه دورتر می‌شوید افراد بیشتری را جلب می‌کنید. پول خوبی به شما پرداخت می‌کنند، مزایای شغلی عالی و سرگرمی زیادی خواهید داشت. اگر تصمیم دارید در خارج از کشور معلم انگلیسی شوید، پیشنهاد من به شما این است که عازم یکی از این مکان‌ها شوید و فقط این کار را انجام دهید!

 

اطلاعات بیشتر در مورد تدریس زبان

من کتابی با صد و هشتاد و شش صفحه، در مورد تدریس زبان در خارج از کشور نوشته‌ام.
این کتاب به شما حقه‌هایی را برای برطرف کردن استرس، ترس و نگرانی در مورد تدریس زبان در خارج از کشور را به شما ارائه می‌کند.
این کتاب به شما کمک می‌کند تا به‌صورت آنلاین و به مدت چندین هفته تحقیقاتی داشته باشید.
همچنین به شما اطلاعات خیلی دقیق و به روزی را که نیاز دارید ارائه می‌کند. این کتاب نوشته‌هایی از معلم‌هایی را به همراه دارد که هزاران مصاحبه‌ی شغلی داشته‌اند و تجربیات خود را از سراسر دنیا با شما به اشتراک می‌گذارند. مرور این کتاب به شما کمک می‌کند تا به راحتی در مصاحبه‌ی شغلی قبول شده و استخدام شوید.

 

 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 5 از 4 رای

تاریخ نشر: ۱۳۹۸/۵/۱۰ 8/1/2019 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/نه-کشور-برتر-برای-تدریس-زبان-انگلیسی

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture