Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
51بهترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی
50نحوه تولید حروف بی صدا و صدادار
49الفبای آوایی
48سطوح زبان انگلیسی
47واژه سازی و اصطلاحات لغوی
46کلمات چگونه شکل گرفته اند
45معنی کلمات چیست
44بعد اسم چه می آید
43تدریس عبارات اسمی
42Introducing nouns
41Multi_word phrasal verbs Teacher Knowledge
40Teacher Knowledge Auxiliaries Modals
39Teaching verbs Teacher Knowledge
38Aspect Teacher Knowledge
37Verb tenses Teacher Knowledge
36پرسش سوال Teacher Knowledge
35 clauses Teacher Knowledge
34ساختار جمله بندی Teacher Knowledge
33Teacher Knowledge
32تکنیک ان ال پی برای یادگیری زبان
31آموزش محتوا محور زبان
30بهترین روش یادگیری املای زبان انگلیسی
29مهارت ترجمه تخصصی
28بهترین روش آموزش زبان به کودکان چیست
27کتاب Got it
26ویژگی بهترین معلم زبان انگلیسی
25فواید یادگیری زبان برای مغز
24راهکارهای ایجاد محیطی مثبت برای یادگیری
23ده دیدگاه متفاوت برای تدریس زبان در شرایط متفاوت
22ارزیابی یادگیری AFL
21بازی با کلمات انگلیسی
20بازیهای نمایشی
19آموزش انگلیسی با کاردستی
18چه چیز یک معلم را موفق می کند
17محیط آموزش زبان انگلیسی
16American English File
15چگونه یک معلم زبان باشیم
14توانش زبانی کنش زبانی
13بهترین آهنگ‌های انگلیسی برای یادگیری زبان
12اختلال پردازش حسی
11خرید کتاب Hey There
10کلمات کمیت در انگلیسی
9راهکار ایجاد محیطی امن برای یادگیری
8ورزش و فعالیت بدنی در کلاس زبان
7آموزش زبان از طریق رقص بخش اول
6آموزش مبتنی بر بازی در سیستم آموزشی مدرن
5چگونه به کودکان انگلیسی درس بدهیم
4تدریس زبان در خارج از کشور
3شش راهکار برای تدریس آنلاین
2ترفندها و راهکارهای تدریس در مهدکودک
1داستان های انگلیسی کودکان

شش راهکار برای تدریس آنلاین

تدریس انگلیسی به صورت آنلاین مزایای زیادی دارد اما مشکلات خود را هم دارد. در اینجا شش راهکار برای تدریس آنلاین  ارائه می‌دهیم. حقیقتاً من هزاران ساعت به صورت آنلاین تدریس کرده‌ام. سال‌هاست که هر دانش‌آموزی که یک‌بار به او درس داده‌ام می‌خواهد که دوباره به او درس بدهم. در این نقطه‌ای که هستم، صد در صد درآمدم از طریق تدریس و خدمات آنلاین تأمین می‌شود. به‌طور قطع تقاضا در این مورد زیاد است. اجازه بدهید چند راهکار در اختیارتان بگذارم.

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

 

شش راهکار برای تدریس آنلاین

 

نویسنده: Jaime Miller

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

 

1.    سیستم صوتی خود را بررسی کنید.

نمی‌توانم بگویم که چقدر خرید یک هد‌ست خوب اهمیت دارد. سیستم صوتی مهم‌ترین جنبه‌ی یک تدریس موفق آنلاین است. بدون آن، دانش‌آموز شما نمی‌تواند مهارت‌های شنیدن و تلفظ را بهبود بخشد. اگر نمی‌خواهید برای آن‌که دانش‌آموزتان صدای شما را واضح بشنود، هزینه کنید. پس او چرا باید برای یادگرفتن انگلیسی از شما هزینه کند؟
برای شما ضروری است که بهترین هد ست موجود را بر اساس توان مالیتان بخرید. اگر هیچ‌یک از وسایلی که برای تدریس آنلاین می‌خرید دارای کیفیت نباشد هد‌ست شما باید کیفیت خوبی داشته باشد. همچنین، تمام گوش‌ها مثل هم نیستند. ممکن است چیزی که برای یک دانش‌آموز عالی باشد، برای دیگری چنین نباشد.

قبل از شروع کلاس دوباره صدا را بررسی کنید. تمرین کنید که بتوانید خیلی سریع و راحت هریک از میکروفون‌ها را روشن کنید. در این حال مواقعی که دانش‌آموز شما ترجیح می‌دهد, صدای شما را از میکروفون دیگر بشنود.

 

2.    سیستم تصویری خود را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که صحنه‌ی پشت شما حرفه‌ای باشد و خوب در تصویر قرارگرفته باشید. اگر کوچک به نظر برسید، دانش‌آموز شما فکر می‌کند که خیلی از او فاصله دارید. در این‌صورت سخت‌تر می‌تواند رابطه‌ی احساسی با شما برقرار کند که خیلی هم برای تدریس آنلاین مهم است. اگر آن‌قدر نزدیک باشید که دماغ شما عجیب به نظر برسد، این هم به‌گونه‌ای دیگر بد است. با نور و زاویه‌ی دوربین آن‌قدر بازی کنید که به یک تصویر خوب، گرم و دوستانه برسید.

 

3.    کار را جدی بگیرید.

یکی از شش راهکار برای تدریس آنلاین جدیت در کار است. شما در خانه تدریس می‌کنید و دانش‌آموز شما هم در خانه درس می‌گیرد. برای آن‌که در تدریس موفق باشید چه آنلاین و چه غیر آنلاین، باید این ذهنیت را به وجود آورید که وقت شما پر ارزش است. از ابتدا، به خودتان بگویید که سرتان شلوغ است و مطمئن باشید که دانش‌آموز شما می‌فهمد.

اگر پنج تا ده دقیقه برای خوردن قهوه یا آویزان کردن لباس دیر کند، جلسه‌ی فوق‌العاده‌ی دیگری وجود ندارد. به من اعتماد کنید دانش‌آموزان شما به قوانینی که شما می‌گذارید احترام می‌گذارند و از آن‌ها پیروی می‌کنند. اگر چنین کاری نکردند باید با معلم دیگری درس بخوانند که به او احترام می‌گذارند.

 

4.    به درستی آماده شوید.

اول از همه آمادگی توضیح و راهنمایی دانش‌آموزان خود را در مورد مسائل مربوط به تکنولوژی که ممکن است با آن روبرو شوند را داشته باشید. آیا می‌توانید راه‌حل‌هایی که برای چیزهای ابتدایی وجود دارد را با انگلیسی ساده و راحت و واضح توضیح دهید؟ اگر می‌توانید، دانش‌آموزان شما می‌توانند به شما اعتماد کنند و می‌خواهند ادامه دهند. در غیر این‌صورت، آن‌ها احساس نگرانی می‌کنند و دوست دارند که کلاس شما را ترک کنند.
سپس برای گرامر آماده شوید! من هنوز صحنه‌ی پر استرسی را به خاطر دارم. برای اولین‌بار می‌خواستم به یک دانش‌آموز عبارات وصفی را درس بدهم را به یاد دارم. مطمئناً اگر به من یک کاغذ و چند ماژیک بدهید. ظرف چند دقیقه می‌توانم آن را به یک دانش‌آموز بفهمانم.

اما ترکیب اجزای تصویری با جداول و نمودارها، روشی گروهی برای حل مشکل است. من این کار را در برنامه‌ی ورد و پاور پوینت انجام دادم. کم‌کم یاد گرفتم که چگونه با ماوس بنویسم و بکشم. اکنون، می‌توانم به‌طور کامل هر چیزی را به صورت آنلاین درس بدهم. اگر در این مورد شما هم ناشی هستید اصلاً نگران نباشید، از قبل خودتان را به درستی آماده کنید. پشتکار، همیشه برنده می‌شود.

 

5.    گوشی خود را در حالت سکوت بگذارید.

تصور کنید که می‌خواهید از یک معلم درس بگیرید. هزینه‌ی زیادی متقبل شده‌اید که این معلم فقط به شما گوش کند. اما حالا در حال آپدیت کردن فیس‌بوک خودش است. نیازی به یادآوری نیست که چقدر غیرحرفه‌ای است که وقتی دارید با دانش‌آموز خود آنلاین صحبت می‌کنید. حساب کاربری فیس‌بوک شما یا آخرین صفحه‌ای که سرچ کرده‌اید، بالا بیاید. زمانی‌که تصورمی شد باید به دانش‌آموزتان توجه می‌کردید.

 

6.     حالتی دوستانه برای کار داشته باشید.

شما با تأکید بر شخصیت خود، باید بر محدودیت‌های تکنولوژی غلبه کنید. هر دوی ما می‌دانیم که بین احساسی که موقع درست لباس پوشیدن داریم. وقتی پیژامه به تن داریم تفاوت وجود دارد. هرگز با پیژامه تدریس نکنید. خوب لباس بپوشید. چون از لحاظ ذهنی به شما کمک می‌کند که خودتان را به دانش‌آموزتان نشان دهید. اگر لازم بود لبخند بزنید. قبل از شروع کلاس آهنگ پاپ مورد علاقه‌ی خود را ببینید تا انرژی خود را افزایش دهید.

در این مقاله ما شش راهکار برای تدریس آنلاین ارائه کردیم. شما هم اگر تجربه ای دارید با ما در میان بگذارید. ما حتی این امکان را برای شما فراهم می کنیم که مقاله را تحت نام شما در سایت آموزشگاه منتشر کنیم.

 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 4.83 از 12 رای

تاریخ نشر: ۱۳۹۸/۵/۱۰ 8/1/2019 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/شش-راهکار-برای-تدریس-آنلاین

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture