Loading...
آدرس آموزشگاه کرج، رجایی شهر، بلوار رستاخیز، خیابان ۱۲ ام شرقی، پلاک ۱۱۹ تلفن آموزشگاه 02634401060
دسته:
زیر دسته:
51بهترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی
50نحوه تولید حروف بی صدا و صدادار
49الفبای آوایی
48سطوح زبان انگلیسی
47واژه سازی و اصطلاحات لغوی
46کلمات چگونه شکل گرفته اند
45معنی کلمات چیست
44بعد اسم چه می آید
43تدریس عبارات اسمی
42Introducing nouns
41Multi_word phrasal verbs Teacher Knowledge
40Teacher Knowledge Auxiliaries Modals
39Teaching verbs Teacher Knowledge
38Aspect Teacher Knowledge
37Verb tenses Teacher Knowledge
36پرسش سوال Teacher Knowledge
35 clauses Teacher Knowledge
34ساختار جمله بندی Teacher Knowledge
33Teacher Knowledge
32تکنیک ان ال پی برای یادگیری زبان
31آموزش محتوا محور زبان
30بهترین روش یادگیری املای زبان انگلیسی
29مهارت ترجمه تخصصی
28بهترین روش آموزش زبان به کودکان چیست
27کتاب Got it
26ویژگی بهترین معلم زبان انگلیسی
25فواید یادگیری زبان برای مغز
24راهکارهای ایجاد محیطی مثبت برای یادگیری
23ده دیدگاه متفاوت برای تدریس زبان در شرایط متفاوت
22ارزیابی یادگیری AFL
21بازی با کلمات انگلیسی
20بازیهای نمایشی
19آموزش انگلیسی با کاردستی
18چه چیز یک معلم را موفق می کند
17محیط آموزش زبان انگلیسی
16American English File
15چگونه یک معلم زبان باشیم
14توانش زبانی کنش زبانی
13بهترین آهنگ‌های انگلیسی برای یادگیری زبان
12اختلال پردازش حسی
11خرید کتاب Hey There
10کلمات کمیت در انگلیسی
9راهکار ایجاد محیطی امن برای یادگیری
8ورزش و فعالیت بدنی در کلاس زبان
7آموزش زبان از طریق رقص بخش اول
6آموزش مبتنی بر بازی در سیستم آموزشی مدرن
5چگونه به کودکان انگلیسی درس بدهیم
4تدریس زبان در خارج از کشور
3شش راهکار برای تدریس آنلاین
2ترفندها و راهکارهای تدریس در مهدکودک
1داستان های انگلیسی کودکان

روش های آموزشی در مهدکودک

هنگامی که معلم در مهد کودک می‌شوید به انجمن خاصی می‌پیوندید. فقط تعداد کمی از ما خصوصیتی داریم که به درد اداره‌ی کوچکترین دانش‌آموزانی می‌خورد که خیلی زود به صدها مسیر سوق داده می‌شوند. تدریس در مهد کودک فرصتی استثنائی برای القای عشق به یادگیری در کودکان و معرفی آن‌ها به مدرسه است. به افتخار شما که در این مقطع تدریس می‌کنید، در فیس‌بوک (we are teachers HELPLINE group) به جستجو پرداخته‌ایم تا برای شما پنجاه تا از بهترین روش‌های آموزشی در مهدکودک ارائه دهیم.

حتما صفحه آموزش زبان انگلیسی ما را اینجا مطالعه کنید.

 

روش های آموزشی در مهدکودک

 

نویسنده: Karen Nelson

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

 

1. از ابتدا شروع کنید

منبع: Pre- K Pages

" فکر نکنید آن‌ها می‌دانند هر کاری را چطور باید انجام دهند. همه‌چیز را به آن‌ها آموزش دهید. چگونه هنگام وارد شدن به دستشویی در بزنند، چطور بعد از داخل شدن، در را ببندند، چطور دست‌هایشان را بشویند، چطور دستمال‌ها را دور بیندازند... کارهای روزمره، کارهای روزمره و کارهای روزمره ". (شنون تی)

 

2. کودکان و طیف وسیعی از مهارت‌ها

خودتان را برای کودکانی آماده کنید که طیف وسیعی از مهارت‌ها را دارند. " خودتان را هم برای کودکانی آماده کنید که کتاب‌خوان هستند، هم کودکانی که تا به حال چشمشان به حروف نیفتاده است و هر چیز دیگری بین این دو. من خیلی عاشق دانش‌آموزانم هستم و خیلی لذت می‌برم از دیدن اولین نشانه‌های یادگیری که مانند لامپ‌هایی است که برای اولین بار روشن می‌شوند. انفجاری از نور به‌صورت‌های متفاوت ". (مگی وی)

 

3. استفاده از عروسک پشمالوی قابل شستشو

منبع: A First for Everything

از یک عروسک پشمالوی قابل شستشو به‌عنوان حیوان خانگی در کلاس استفاده کنید. یکی از روش های آموزشی در مهدکودک این است که با کمی خلاقیت با هزینه‌ی کمتر، تفریح بیشتر (این کار برای تدریس در مهد کودک لازم است) را فراهم آورید! دانش آموزان عاشق این هستند که آخر هفته‌ها به‌نوبت این حیوان خانگی را به خانه ببرند و از او مواظبت کنند.

 

4. داشتن برنامه اضافی

منبع: keep calm and teach on

همیشه چوب‌های مخصوص بازی را دم دست داشته باشید تا هیچ‌گاه لحظه‌ی وحشتناک " حالا با آن‌ها چه کار کنم؟ " را نداشته باشید. یکی از توصیه‌هایی که درباره‌ی تدریس در مهد کودک در گروه Helpline مکرراً توصیه شده است، این است که همیشه برای این گروه سنی باید برنامه‌های اضافی داشته باشید. هنگامی که یک‌باره متوجه می‌شوید که درستان خیلی زودتر از انتظارتان به پایان رسیده است، این چوب‌های بازی وسیله‌ی خوبی برای سرگرم کردن کودکان است. 

 

بهترین-آموزشگاه-زبان-کرج-گوهردشت

 

 

5. کاری کنید که دانش آموزان تان در طول روز مدام حرکت داشته باشند!

منبع: your clever monkey

" درس‌ها و فعالیت‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که زمان آن‌ها از پانزده دقیقه بیشتر نشود. در فواصل آن کارهای حرکتی انجام دهید ". (آن اچ)

 

6. در اولین روز، یک ماجراجویی کوچک برای کلاس خود داشته باشید.

" من همیشه نظم و قوانین در کارها را آموزش می‌دهم اما به‌نوعی ماجراجویی را هم تجربه می‌کنیم ". ماجراجویی ما به این شکل است که به همه‌ی قسمت‌های مدرسه می‌رویم تا بفهمیم هر چیزی کجا قرار دارد، مثل توالت‌ها، دفتر، کافه (در اینجا تمرین می‌کنیم که چطور با صف داخل شویم)، کتابخانه و غیره. بعضی‌اوقات بچه‌ها موقع رفتن به قسمت‌های مختلف مدرسه، ماهی‌هایی را که در مکان‌های مختلف آویزان کرده‌ایم (حیوانات جنگلی، اگر تم درس من باشد) را در یک سطل جمع می‌کنند. آن‌ها این کار را خیلی دوست دارند."(دانا اچ)

 

7. روخوانی با صدای بلند

منبع: Mrs. Jones,s Class

برای هفته‌ی اول، روخوانی با صدای بلند که فوق‌العاده است را انتخاب کنید. عاشق توصیه‌های کلاس خانم جونز هستم.

 

8. این استراتژی‌ها را برای نوشتن به کار ببرید

منبع: We are teachers

از هجی کردن ابداعی گرفته تا تلفظ و به کار بردن لغات در متن، این راهکارها به نویسندگان تازه‌کار شما کمک می‌کند تا خیلی زود، یاد بگیرند.

 

9. با این ترفند انگشت‌های کوچک آن‌ها را تمیز نگه‌دارید

منبع: lucky little learners

" اسفنج‌های مخصوص چسب! برای درست کردن آن‌ها، ویدیوهای زیادی به‌صورت آنلاین وجود دارد. برای آن‌که بطری چسب کثیف نشود یا برای بچه‌های کوچکی که نمی‌توانند در بطری را ببندند و چسب را روی وسایل خود می‌ریزند، بسیار عالی است ". (آنیتا دی)

 

10.  آماده‌ی استفاده از تمام قابلیت‌های خود باشید

" برای روز اول حداقل باید یک جفت دست دیگر هم اضافه داشته باشید. همه‌ی دانش آموزان می‌آیند و نیاز به توجه شما دارند و کارهای زیادی هست که باید انجام دهید. به‌عنوان یک معلم بازنشسته، من هفته‌ی اول شروع مدارس فقط برای کنترل ازدحام بچه‌ها هرروز ساعت اول به مدرسه می‌روم. فقط یک جفت دست اضافه است که می‌فهمد معلم بودن یعنی چه ". (جودی ان)

 

11. زمان کار خود را به خوبی برنامه‌ریزی کنید

منبع: Growing kinders

این زمان را کوتاه، جذاب و فعال کنید. از بهترین روش های آموزشی در مهدکودک، زمانبندی دقیق است. با زمانبندی می توانید بهترین استفاده را از وقت داشته باشید تا در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 

12. داستان‌های بلند مناسب سن کودکستان بخوانید

" این بستگی به روز اول مدرسه‌ی آن‌ها دارد چرا که کارهای زیادی برای انجام دادن، دارند ". (بتی بی)

 

13. روز اول به والدین دانش آموزان خود کمک کنید

برای آن‌ها هم جدایی از کودکانشان سخت است. " روز اول اتاقی پر از پدر، مادرها دارید، پس سعی کنید خداحافظی ملایمی داشته باشید. من یک خرس عروسکی را کادو پیچ می‌کنم. هنگامی که بچه‌ها در کلاس می‌نشینند به آن‌ها می‌گویم دوستی هست که می‌خواهد شما را ببیند اما خجالت می‌کشد. وانمود می‌کنم که خرس به من می‌گوید بچه‌ها باید با پدر، مادرهایشان خداحافظی کنند تا من بیرون بیایم و با آن‌ها بازی کنم. والدین پیغام مرا می‌گیرند و خارج می‌شوند و بچه‌ها مشتاق این می‌شوند که خرس کودکستان را ببینند ". (دنیس بی)

 

14. جدول " آنکور " داشته باشید

منبع: we are teachers

درست کردن جدول آنکور برای دانش آموزان و همراه با آن‌ها، به آن‌ها کمک می‌کند تا درس‌هایی پیرامون دوستی، اشکال، اعداد، حروف، نوشتن و ... را یاد بگیرند و به یاد بیاورند.

 

15. دانش آموزان شما فقط شصت ماه دارند

یادتان باشد که دانش آموزان شما چقدر به یک بچه‌ی کوچک نزدیک هستند. " یادتان باشد آن‌ها فقط شصت ماه دارند! این همیشه برای هفته‌های اول تدریس در کودکستان به من ایده می‌دهد ".(میشل کی)

 

بهترین-آموزشگاه-کرج-مکلمه-کودک

16. به بچه‌ها یاد دهید که چگونه دوست پیدا کنند

منبع: first and kinder blue skies

بعضی از دانش آموزان این کار را به‌صورت طبیعی انجام می‌دهند. بعضی از آن‌ها به کمک شما احتیاج دارند. چگونگی یک دوست خوب بودن یکی از مهم‌ترین درس‌هایی است که می‌توانند در سال اول مدرسه یاد بگیرند.

 

17. آموزش به همراه سرگرمی

تمام کارهای روزمره‌ای را که دانش آموزان کوچک شما باید در تمام طول سال یاد بگیرند را همراه با سرگرمی به آن‌ها آموزش دهید." وقتی بچه‌ها توی سالن در صف ایستاده‌اند، به آن‌ها می‌گویم: یک ابر " مارش مالو " در حال پائین آمدن است (انگشت‌هایم را طوری تکان می‌دهم که انگار ابر در حال افتادن است)، همه یک مارش مالو می‌گیرند! ". وانمود کنید که دارید مارش مالو می‌گیرید و بعد آن را دردهانتان بگذارید و بجوید و بجوید و بجوید و انگشت خود را روی لب‌هایتان بگذارید تا مارش مالوها بیرون نریزد. این کار را تا وقتی به کافه یا زمین بازی یا...برسید ادامه دهید. آن‌ها دور و بر قدم می‌زنند در حالی که لپ هایشان را باد کرده‌اند و وانمود می‌کنند که چیزی می‌جوند. بعضی از آن‌ها ممکن است بگویند ما خوردیم و تمام کردیم، به آن‌ها بگوئید یک مارش مالوی دیگر بگیر یا بگوئید خیلی بزرگ بود و هنوز تمام نشده است، به جویدن ادامه بده! شنیدم که بعضی معلم‌ها می‌گویند آدامس بادکنکی بگیر. این هم همان مفهوم را دارد. وقتی می‌خواهم فوراً در کلاس سکوت برقرار شود، می‌گویم: یک مارش مالو بگیرید! و به سرعت همه ساکت می‌شوند ".

 

18. کارهای روزمره، کارهای روزمره، کارهای روزمره

معلم‌های با تجربه که سال‌ها در کودکستان تدریس کرده‌اند، بارها و بارها در help line گفته‌اند: شاید بیش از هر گروه سنی دیگر در دبستان، این کودکستانی‌ها هستند که از کارهای روزمره لذت می‌برند. " برای هفته‌ی اول فعالیت‌های ساده‌ای را برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید بر روی کارهای روزمره تمرکز کنید ". (سارا اس)

 

19. چندین هدف را دریک درس با هم ترکیب کنید

منبع: childcareland pre-k

به کودکان به‌طور همزمان هم مهارت‌های حرکتی و هم مفهوم اعداد را آموزش دهید. بچه‌ها خیلی دوست دارند که کارت‌های اعداد را با منگنه سوراخ کنند، با این کار آن‌ها مفهوم اعداد را هم به‌طور همزمان یاد می‌گیرند.

 

20. نقاشی کشیدن

منبع: splish splash splatter

از آن‌ها بخواهید نقاشی‌هایی بکشند برای آن‌که تا آخر سال آن‌ها را نگهدارید، در پایان سال شاهد پیشرفت آن‌ها نسبت به ابتدا خواهید بود. " من روز اول مدرسه از شاگردانم می‌خواستم که یک عکس از خودشان بکشند و در هفته‌ی آخر سال هم از آن‌ها می‌خواستم که یکی دیگر بکشند و به تفاوت آن‌ها نگاه کنند! می‌توانید با خودتان شروع کنید و یک تصویر از خودتان بکشید فقط برای آن‌که به آن‌ها ایده بدهید که چه کار باید بکنند. وقتی نتایج را ببینید شگفت‌زده خواهید شد و اکثر والدین دانش آموزان شما، آن تصاویر را برای همیشه نگاه خواهند داشت. والدین من هم این کار را کرده‌اند. من هنوز یکی از آن تصاویر را که در کودکستان کشیده‌ام، دارم ".(جولی اس)

 

21. قاطع بودن در قوانین

سال تحصیلی را با انتظارات قاطع و برنامه‌های مشخص شروع کنید. " نگران برنامه‌ی درسی نباشید. فقط روی برنامه‌ی روزانه و قوانین تمرکز کنید. یکی از بهترین توصیه‌هایی که یک استاد دانشگاه به من کرد این بود که کودکان می‌خواهند شما را دوست داشته باشند پس از قاطع بودن در قوانین نترسید و محدودیت‌ها را درست از در مدرسه، قائل شوید. من بیست سال تدریس کرده‌ام و این را از راه سختی آموخته‌ام. سرگرمی داشته باشید، بازی کنید و بگذارید آن‌ها چهره‌ی بازیگوش شما را ببینند اما در عین حال برای آن‌که آن‌ها بفهمند که چه انتظاراتی از آن‌ها دارید، وقت صرف کنید ".(جولی اس)

 

22. روزی را تعیین کنید که با پیژامه به کودکستان بیایند

منبع: little giraffes

از آن‌ها بخواهید که یک روز را با پیژامه به مدرسه بیایند و در آن روز کارهای سرگرم‌کننده‌ای را برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

 

23. خواندن کتابهای کلاسیک

خواندن کلاسیک‌هایی که در مورد کودکستان وجود دارد به تطبیق آن‌ها کمک می‌کند. کتاب یک‌شب قبل از کودکستان را بخوانید و زمان زیادی را برای تنظیم قوانین و برنامه‌های روزمره اختصاص دهید ".(اریکا اف)

 

24. تکنولوژی (به مقدار کم) را به کلاس بیاورید

وبلاگ Mrs.Wideen را چک کنید برای به دست آوردن ایده‌هایی خوب برای به کار بردن تکنولوژی در کودکستان. این وبلاگ، اپ ها و دروسی را برای استفاده از آی پد توصیه می‌کند.

 

آموزشگاه-زبان-کرج-مهد-ترمیک-گوهردشت

 

25. یادتان باشد که بچه‌ها هم انتظاراتی دارند

منبع: rainbows within reach

" کودکان اولین روز با این انتظار به کودکستان می‌روند که خواندن یاد بگیرند. پس شما باید کتاب‌ها یا اشعار معروف را به‌صورت دسته‌جمعی بخوانید تا آن‌ها بفهمند که شروع به یادگیری و خواندن کرده‌اند. فقط یک کتاب معروف را انتخاب کنید. آن را در همان روز اول بارها و بارها بخوانید. وقتی آن‌ها به خانه می‌روند خودشان را به‌عنوان یک دانشمند می‌بینند. شما می‌توانید کاری کنید که تا پایان سال، چنین باشد ".(بکی ان)

 

26. مراقب خودتان باشید

برای تدریس در کودکستان به نوع متفاوتی از انرژی نیاز است. خوب غذا بخورید و اگر می‌توانید یک ساعت بیشتر بخوابید. " وقتی من پس از تدریس در کلاس دوم، شروع به تدریس در کودکستان کردم، دو ماه اول خیلی خسته می‌شدم. این کار از نظر جسمانی زحمت دارد ".(کارن ای)

 

27. با شاگردان خود بخندید

منبع: no time for flashcards

بچه‌های کودکستانی خیلی بیشتر از ما عاشق خنده هستند!

 

28. در خلال بازی، یواشکی به تدریس بپردازید

" من بازی (من دارم، کی داره ) را خیلی دوست دارم. روز اول مدرسه از آن‌ها عکس می‌گیرم و با عکس هایشان بازی (من دارم، کی داره) را ترتیب می‌دهم. این راه خوبی است برای یادگیری اسامی و به‌علاوه من از عکس هایشان برای هر کاری استفاده می‌کنم ".(لیزا جی)

 

29. با جامعه‌ی معلم‌های بیرون از مدرسه‌ی خود ارتباط برقرار کنید

تدریس کار مشکلی است. با گروه‌های دیگر ارتباط برقرار کنید و درباره‌ی چالش‌ها و موفقیت‌ها صحبت کنید و سؤال‌های خود را بپرسید.

 

30. دستورالعمل‌ها را بر اساس تم، سازماندهی کنید

هنگامی که دروس را بر اساس تم سازماندهی کنید، شاگردان خود را برای یادگیری آماده‌تر می‌کنید. برای گرفتن ایده‌های بیشتر وبلاگ fun-a-day را چک کنید.

 

31. سرنخ‌های تصویری

منبع: Mrs.Maya,s Kinders

برای کمک به شاگردان خود، برای دنبال کردن دستورات شما، سرنخ‌های تصویری بدهید ." از شاگردانم می‌خواهم که بر اساس شماره در صف بایستند. در تمام طول سال هم همان شماره را خواهند داشت. این باعث صرفه‌جوئی زیادی در زمان می‌شود. در کمتر از پانزده ثانیه می‌توانیم صف ببندیم. ممکن است انگشت‌های پایشان نزدیک شماره‌ها باشد اما روی آن را کامل نمی‌پوشاند که من نتوانم ببینم ".(دبی ان)

 

32. حواستان به جیبتان باشد

منبع: kindergarten works

برای تمام هزینه‌های کودکستان مواظب پس‌انداز خود باشید. در این وبلاگ توصیه‌های بسیاری در این زمینه، وجود دارد.

 

33. کتابخانه کلاسی

منبع: weareteachers

کتابخانه‌ی کلاس خود را با این کتاب‌های کلاسیک کودکستانی پرکنید. در اینجا پنجاه تا از بهترین کتاب‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم. (به منبع رجوع شود)

 

34. ایستگاه های موضوعی

با استفاده از ایستگاه‌هایی که به‌صورت موضوعی در کلاس در نظر گرفته‌شده است، تدریس کنید. این روش یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای کار روی برنامه‌ی آموزشی کودکستان است. کودکان این روش را خیلی دوست دارند! برای درست کردن این ایستگاه‌ها در کلاس تان، راهکارهایی بسیار عالی را در the printable princess بررسی کنید.

 

35. در کلاس خود، گوشه‌ای جذاب برای مطالعه ترتیب دهید.

منبع: pixie chicks

اگر فقط یک‌چیز باشد که بخواهید شاگردان کودکستانی شما در پایان سال با خود ببرند، این پیام است که مطالعه یک سرگرمی است! با استفاده از این مقاله و با ترتیب دادن مکانی عالی برای مطالعه، زمان مطالعه را برای آن‌ها خیلی خاص و ویژه کنید.

 

آموزش-یادگیری-آموزشگاه-زبان-کرج-گوهردشت

36. جشن صده

روزهای مدرسه را بشمارید و وقتی به صد رسیدید، جشن بگیرید. روش‌های سرگرم ‌کننده‌ی زیادی برای گرفتن جشن صدمین روز مدرسه وجود دارد. ما منتخبی از ایده‌ها را برای شما در weareteachers 100th day pinterest board آورده‌ایم.

 

37.  لغات را به شکل غیر متعارف معرفی کنید

منبع: life with moore babies

می‌توانید لغات را به اشکال سرگرم‌کننده‌ای مثل کرم یا... ارائه دهید!

 

38. آموزش نوشتن لغات

منبع: time for kindergarten

از تصاویر فضایی استفاده کنید برای کمک به نویسندگان تازه‌کارتان برای آموزش فضای بین لغات. در پایان هر لغت تصویر یک فضانورد بچسبانید، این‌گونه متوجه می‌شوید که کلمه‌ی بعدی را باید کجا بنویسید!

 

39. روز دکتر سئوس را از صمیم قلب جشن بگیرید.

بچه‌های کودکستانی، جمعیت خوبی هستند برای همه‌ی کارهای مربوط به روز دکتر سئوس. سایت weareteachers تابلوی کاملی را به این اتفاق اختصاص داده است

 

40. کلاستان را به خوبی سازماندهی کنید.

منبع: kindergarten schmindergarten

بعضی‌اوقات تدریس در کودکستان فرصت حتی یک لحظه نفس کشیدن را هم به شما نمی‌دهد. باید بتوانید خیلی راحت هر چیزی که برای درس خود به آن نیاز دارید را پیدا کنید. در غیر این صورت آن‌ها را گم می‌کنید. طوری کلاس را سازماندهی و منظم کنید تا بتوانید هر چیزی را که برای درس بعدی احتیاج دارید را پیدا کنید.

 

41. شوخ‌طبع باشید

معلم‌های پیش‌دبستانی باید شوخ‌طبع باشند. کودکان با حرف‌های دوست داشتنی خودشان در تمام طول روز، ما را به خنده می‌اندازند اما برای آن‌که معلم شوخ‌طبعی هم باشید، وقت بگذارید. این پست از سایت kindergarten connection برای این کار ترفندهایی دارد.

 

42. برای غیبتهای پیش بینی نشده آماده باشید

منبع: supply me

یک " ظرف جانشین " در دسترس داشته باشید برای روزهایی که نمی‌توانید به مدرسه بیایید. همه‌ی درس‌ها و فعالیت‌های کلاسی را که نیاز است فرد جانشین شما داشته باشد را در این ظرف قرار دهید برای مواقعی که غیبت پیش‌بینی نشده‌ای برایتان اتفاق می‌افتد.

 

43. خیلی دقیق به کودکان یاد دهید که چطور گوش کنند

منبع: first grade garden

انتظار نداشته باشید که چیزهایی را که به نظر می‌رسد بلد باشند را واقعاً بلد باشند.

 

44. لغات هم‌خانواده

منبع: teacher karma

لغات هم‌خانواده را به آن‌ها آموزش دهید. این روش بین معلم‌های مهد کودک تجربه‌شده و روشی درست است. در اینجا وبلاگی وجود دارد که هفت مرحله‌ی ساده برای استفاده از لغات هم‌خانواده در آموزش خواندن ارائه می‌دهد.

 

45. کارهای هنری

منبع: weareteachers

کارهای هنری را به مقدار زیاد ضمیمه کنید. برای بچه‌های کوچک استفاده از دست‌ها بهترین راه یادگیری است. این وبلاگ را برای بیست پروژه‌ی جالب سرگرم‌کننده، چک کنید.

 

46. ازنظر فکری و حسی به آن‌ها استراحت دهید

این یک حقیقت ثابت شده است. استراحت فکری در تمام گروه‌های سنی، خصوصاً کودکستان، باعث ارتقاء یادگیری می‌شود. در اینجا چهل ایده از سایت lemon lime adventures را ارائه می‌کنیم.

 

47. مفهوم اعداد

منبع: the printable princess

برای تدریس مفهوم اعداد روش‌هایی را پیدا کنید که در آن‌ها از دست‌ها استفاده شود. مفهوم اعداد در مهد کودک یک مفهوم کلیدی است. باید بارها و بارها به آن بپردازید.

 

48.  موسیقی

" موسیقی همیشه موردنیاز است و وسیله‌ی خوبی برای انتقال است. یک آهنگ برای صبح‌ها و یکی برای عصرها انتخاب کنید (می‌توانید از یک آهنگ با کلماتی متفاوت استفاده کنید) و روزتان را با آن شروع و با آن به پایان برسانید. " (لیزا تی)

 

49.اتفاق‌های سرگرم‌کننده

منبع: kndercraze

اتفاق‌های سرگرم‌کننده‌ای را هر سال برای دانش آموزان خود و همچنین والدین آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. فرقی نمی‌کند که روز مادر باشد یا جشن پائیز یا باربکیوی بهاری باشد، بچه‌های کودکستانی تمام این سنت‌ها را دوست دارند و عاشق این هستند که خانواده‌هایشان هم حضور داشته باشند.

 

50. خیلی زیادی برای بازی کردن

در آخر، البته آخر بودن به معنای کم‌اهمیت بودن نیست، به آن‌ها زمان خیلی زیادی (خیلی زیاد) برای بازی کردن بدهید. " بچه‌ها در زمان بازی یاد می‌گیرند که چگونه با دیگران همراه شوند به‌گونه‌ای که بتوانند در کلاس به‌طور مؤثری همه‌چیز را یاد بگیرند. این خیلی مهم است خصوصاً در مهد کودک. "(میشل اس).

 

ما تمایل داریم راهکارها و ترفندهای شما را برای تدریس در کودکستان بشنویم. می‌توانید آن‌ها را در کادر پایین همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 


Refrence:

نویسنده:

مترجم: رؤیا کریمی جنابی

امتیاز: 4.54 از 26 رای

تاریخ نشر: ۱۳۹۸/۵/۶ 7/28/2019 12:00:00 AM https://khazaelischool.com/articles/ترفندها-و-راهکارهای-تدریس-در-مهدکودک

Publisher Logo
تهیه شده در: مدرسه زبان خزائلی

We hope this article has been helpful

Would you like to rate this article?

دیدگاه شما:


نام کامل
ایمیل(نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
متن پیام

کد زیر را وارد کنید
Captcha Picture